3
محل تبلیغ شما
3
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش صورت

برو بریم »
نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی ...

دراین مقاله قصد داریم دررابطه با روش های پاک کردن تاتو مطالب مختصری را بیان کنیم.اگر مایل به کسب اطلاعات دراین زمینه هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

تاتو چیست

به تزریق جوهر در لایه میانی پوست که توسط سوزنی مخصوص انجام میشود تاتو یا خالکوبی گفته میشود.

برای زیباترکردن تاتو روی بدن می‌توان از رنگ‌های متنوع استفاده کرد.

جهت ارتباط با فروشگاه رنگ تاتو کلیک کنید.

تاتو با هدف های گوناگونی در قسمت های مختلف بدن انجام میشود.به عنوان مثال: مهمترین دلیل استفاده از تاتو در خانم ها مربوط به زیبایی میشود.

در بعضی از موارد برای رفع برخی از نقایص از تاتو استفاده میشود.به عنوان مثال: با انجام تاتو لب میتوان مشکل برخی از افراد که بطور مادرزادی یا اکتسابی ،دارای خط لب نیستند را رفع کرد.

در گذشته های دور، خالکوبی بیشتر براساس فرهنگ ، آداب و رسوم ، آیین ها و سنت های هر ملت انجام میشد.به عنوان مثال در برخی از قبیله ها برای دور کردن بیماری ها از خالکوبی در ناحیه انگشتان یا دور مچ استفاده میشد.

تاتو چیست

بعد از انجام تاتو، ممکن است به دلایل مختلفی،بخواهیم آن را پاک کنیم.

  • در بعضی از موارد بعد از خالکوبی یا تاتو،بدن دچار حساسیت میشود که برای رفع حساسیت باید رنگ تزریق شده در زیر پوست ،بیرون آورده شود و تاتو بطور کامل پاک شود.
  • برخی از افراد خیلی زود از داشتن این نقش و نگارها خسته می‌شوند و به دنبال راه‌هایی برای پاک کردن تاتو هستند.
  • گاهی اوقات تاتو روی بدن یا روی ابروها به درستی انجام نمیشود که مجبوریم بلافاصله آن را پاک کنیم.

اما آیا راهی هست که بتوانیم رد تاتوها را از پوستمان پاک کنیم؟آیا با روش های طبیعی و خانگی میتوان تاتو را پاک کرد؟آیا پاک کردن تاتو کار راحتی است؟

اگر در ادامه با ما همراه باشید،بیشتر سوالات ذهن شما در مورد پاک کردن تاتو،جواب داده خواهد شد.

پاک کردن تاتو با روش های طبیعی در منزل

برای پاک کردن تاتو روش های بسیار زیادی وجود دارد.در میان انواع روش ها،گزینه های پزشکی بسیار پرهزینه هستند که بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه های مربوط به آن نیستند.

با استفاده از روش های خانگی و طبیعی نیز میتوان اثر خالکوبی بر روی قسمت های مختلف بدن را پاک کرد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پاک کردن تاتو با آلوئه ورا
  • پاک کردن تاتو با استفاده از عسل
  • پاک کردن تاتو با استفاده از نمک
  • پاک کردن تاتو با استفاده از لیمو

روش های خانگی پاک کردن تاتو

با جدیدترین روش های پاک کردن تاتو آشنا شوید

  • استفاده از کرم های لایه بردار مخصوص پاک کردن تاتو
  • جراحی پلاستیک
  • استفاده از لیزر
  • روش درم‌ ابریژن
  • روش پیلینگ شیمیایی

یکی از روش های جدید پاک کردن تاتو،جراحی پلاستیک است.در این روش سطح پوست تاتو شده به وسیله پوست جدیدی از بدن،جایگزین میشود و تاتو پوشانده میشود.این روش نسبت به روش لیزر ارزان تر بوده و درد کمتری هم دارد.

ازدیگر روش های پرکاربرد برای پاک کردن تاتو، میتوان به لیزر اشاره نمود.این روش نسبت به سایر روش ها گران تر بوده و چون پاک کردن تاتو، با سوزاندن سطح پوست انجام میشود،با درد و خونریزی همراه است.

پاک کردن تاتو با لیزر

در روش درم ابریژن،عملیات پاک کردن تاتو با استفاده از وسیله ای شبیه سمباده انجام میشود.در این روش با خراشیدن پوست تاتو پاک میشود که با درد و خونریزی همراه است.

روش‌ های حرفه‌ ای پاک کردن خالکوبی، هر چند گران‌ تر هستند، اما بسیار مؤثر‌تر از روش‌ های خانگی هستند.ما به شما پیشنهاد میکنیم که از این روش‌ های حرفه ای و جدید برای پاک کردن تاتو خود استفاده کنید.

برای خرید انواع پاک کننده تاتو با بهترین فروشگاه لوازم تاتو ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید