17

دراین مقاله قصد داریم در مورد انواع ماشین حمل بار و انتخاب ماشین مناسب برای حمل انواع بار صحبت کنیم.

برای کسب اطلاعات در این زمینه با امید بار همراه باشید.

امروزه با افزایش جمعیت،نیاز به حمل و نقل و جابجایی و انتقال انواع کالا و وسایل از جمله حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل،نیز افزایش یافته است.

بعد از بسته بندی وسایل و تصمیم گیری برای جابجایی وسایل،نوبت به انتخاب نوع وسیله نقلیه مناسب برای حمل و جابجایی کالا و وسایل میرسد.

اما اینکه چه نوع وسیله ای برای حمل بار شما مناسب است به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

با توجه به نوع بار،وزن بار،نوع مسیر و مسافتی که بارباید جابجا شود،ازوسایل نقلیه متفاوتی استفاده میشود.

انواع ماشین باربری

وزن بار

قبل از انتخاب ماشین باید وزن باری که قرار است جابجا شود،بررسی شود و متناسب با آن وسیله مناسبی انتخاب شود.به عنوان مثال:برای جابجایی وسایل سنگین و بزرگ نمیتوان از وسیله نقلیه سبک و کوچک استفاده کرد.

مسافت

از دیگر عواملی که در انتخاب نوع وسیله نقلیه باربری باید به آن توجه شود،مسافت است.ماشینی که برای مسافت های کم و داخل شهری استفاده میشود با وسیله ای که برای مسافت های طولانی و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد کاملا متفاوت است.برای مسافت های طولانی و بین شهری باید از خودروهای مسقف استفاده کرد.

نوع و جنس بار

نوع و جنس بار نیز در انتخاب نوع وسیله نقلیه باربری تاثیر زیادی دارد.بعضی از وسایل هستند که در حین باربری به مراقبت بیشتری نیاز دارند که هم نحوه بسته بندی و قرار گیری این وسایل در ماشین اهمیت دارد و هم نوع ماشین انتخابی.

به عنوان مثال برای جابجایی مواد غذایی فاسد شدنی باید از خودروهایی استفاده کرد که به سیستم خنک کننده مجهز باشند.

ماشین یخچالدار برای حمل مواد غذایی

جهت حمل اثاثیه اصفهان از بهترین شرکت باربری در اصفهان کمک بگیرید.

شرکتهای مخصوص حمل بار معمولا باربری را با استفاده ازماشین های سبک،ماشین های نیمه سنگین وسنگین انجام  می دهند.

ماشین های سبک نظیر: وانت – وانت نیسان

ماشین ها نیمه سنگین نظیر: کامیون – خاور- کامیون

ماشین های سنگین نظیر: تریلی – ترانزیت

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

هنگام حمل اثاثیه،انتخاب درست وسیله نقلیه بسیارحائزاهمیت است واگردراین امردقت کافی نداشته باشید مشکلات بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

اگر قصد اسباب کشی در اصفهان دارید و نمیدانید که بین انواع مختلف ماشین های باربری کدام وسیله برای جابجایی وسایل شما مناسب تر است،با شرکت باربری امید بار در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

این شرکت با داشتن سالها تجربه در زمینه حمل و نقل، برای جابجایی وسایل شما،مناسب ترین ماشین را درنظرگرفته و کاراسباب کشی را برای شما آسوده  می کند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید