28

هنگام بازسازی ساختمان شما هرگز نمی توانید با کفپوش چوبی اشتباه کنید.این زیبا و کلاسیک است و بله، برای هر نوع خانه ای مناسب است.کفپوش های چوبی مهندسی شده و چوب سخت هرگز خسته کننده نیستند، زیرا با همه سبک ها مطابقت دارند و همیشه توسط تولید کنندگان با طرح های جدیدتر به روز می شوند.مطمئناً، جایگزین‌های ارزان‌تری مانند وینیل، کاشی کاری و کفپوش لمینت که شبیه چوب است، وجود دارد، اما چوب واقعی هرگز از مد و کیفیت خارج نمی شود، به همین دلیل است که مشتریان هنوز آن را می خواهند.

ویژگی های کفپوش های چوبی

چوب مورد تقاضای عموم مردم است و برای اهداف مختلفی استفاده می شود.مانند استفاده از چوب در کفپوش‌ که بسیار محبوب است.چوب وقتی در دکوراسیون داخلی استفاده میشود، احساس گرما و راحتی را به فضا منتقل می کند.

امروزه کف های ساخته شده از چوب،طراحی شیک تر و دوام بیشتری نسبت به قبل دارند.همه از این نوع کفپوش حمایت می کنند، زیرا بسیار سازگار با محیط زیست است.یکی دیگر از دلایل انتخاب کفپوش های چوبی تمیز نگه داشتن و نگهداری آسان آنهاست.فرش و موکت معمولاً گرد و غبار زیادی را جذب می‌کنند و خانه‌ای برای حشرات تحریک‌کننده فراهم می‌کنند، اما با کفپوش‌های چوبی می‌توانید به راحتی این مسائل را از بین ببرید.

ویژگی های کفپوش های چوبی

پوشش های کف چوبی حس گرم و طبیعی را ایجاد می کنند.نصب آن باعث ایجاد ظاهری زیبا در منزل یا محل کار شما می شود.هنگام در نظر گرفتن دوام، کفپوش های چوبی با آن مطابقت دارند.بله، کفپوش‌های چوبی باکیفیت، می‌توانند ترافیک های سنگین را تحمل کنند و سال‌ها، بدون تغییر شکل باقی بمانند.

هنگام بازسازی خانه ، نصب کفپوش های چوبی می تواند ارزش املاک و مستغلات شما را افزایش دهد و هنگامی که تصمیم به فروش خانه دارید، جذابیت بیشتری برای خریداران احتمالی ایجاد می کند.این کفپوش ها مورد پسند عموم هستند و به همین دلیل خریداران همیشه مایل به پرداخت مبلغ اضافی برای آنها می باشند.عامل اصلی دیگر در تقاضای زیاد کف چوبی، نگهداری کم هزینه آنهاست.

اینها تنها برخی از دلایلی هستند که باعث می شوند افراد، کفپوش چوبی را برای پروژه بازسازی منزل خود در نظر بگیرند.

بهترین نوع کفپوش چوبی چیست؟

هیچ پاسخ کاملی برای این مورد وجود ندارد – نوع کف چوبی که برای یک نفر کارایی دارد، لزوماً مناسب دیگری نیست.کفپوش باید بر اساس بودجه شما و اتاقی که کفپوش را در آن نصب می کنید ، انتخاب شود.قبل از اینکه جستجوی خود را برای بهترین مورد شروع کنید، ظاهر کلی که میخواهید در خانه خود داشته باشید را در نظر بگیرید.رنگ های زیادی برای انتخاب وجود دارد و سایه ای که انتخاب می کنید تأثیر زیادی در ظاهر نهایی فضای شما خواهد داشت.

مقایسه کفپوش چوبی جامد و مهندسی شده

مقایسه کفپوش چوبی جامد و مهندسی شده

کفپوش چوبی جامد و مهندسی شده از نظر دوام، هزینه، سهولت نصب و روش نگهداری باهم متفاوت هستند.در اینجا نگاهی به مزایا و معایب هر کدام می اندازیم.

مزایای کفپوش چوبی جامد:

  • در صورت آسیب دیدگی یا لکه دار شدن، می توان بارها آن را سمباده زد و صاف کرد.
  • طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها در دسترس است.
  • آسان تمیز میشود.

معایب کفپوش چوبی جامد:

  • به اندازه کفپوش های چوبی مهندسی شده پایدار نیست و می تواند پیچ ​​خورده یا تاب بخورد.
  • کمی گرانتر از کفپوش های مهندسی شده است.(اگرچه این بستگی به نوعی دارد که انتخاب می کنید)

مزایای کفپوش چوبی مهندسی شده:

  • پایداری برتر نسبت به چوب جامد
  • قابل نصب بر روی هر دو طبقه چوبی و بتنی
  • کمی ارزان تر از کفپوش چوبی جامد است(در نصب نیز می توان صرفه جویی کرد)
  • آسان تمیز میشود.

معایب کفپوش های چوبی مهندسی شده:

  • بسته به ضخامت لایه چوب فقط می توان یک یا دو بار آن را سمباده زد – بر خلاف چوب جامد که می توان آن را سه بار یا بیشتر سمباده زد.
  • تقریباً به صورت پیش ساخته فروخته می شود.

با وجود انبوهی از گزینه های کفپوش که به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد، مانند کاشی های سرامیکی، بتنی یا کفپوش های چوبی مهندسی شده، کفپوش های چوب سخت به دلایلی محبوبیت خود را حفظ می کنند.اشتباه کردن با آنها سخت است!

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید