16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

مقدمه

کیمیا صنعت اصفهان با تولید بهترین و با کیفیت ترین دریچه کولر برای تامین بازارهای داخلی و ارتقاء کیفی محصولات تلاش می کند. این مجموعه تولید کننده دریچه کولر در ابعاد و جنس های مختلف است. اخذ گواهینامه های معتبر از بالا بودن کیفیت محصولات این مجموعه خبر می دهد. برای آشنایی با انواع محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای هوا رسانی به فضاهای مورد نظر ، نیاز به دریچه های است که در قسمت های مختلف ساختمان نصب می شوند. دریچه های سقفی به دلیل نصب در سقف، هوا را به صورت یکنواخت منتشر می کند. ابعاد این دریچه ها به صورت چهارگوش، تایلی و گرد می باشد. از این دریچه ها برای کانال هایی استفاده می شود که به صورت افقی در سقف قابل اجرا باشند و یا دهانه ی انشعاب قابل خارج شدن از طریق سقف کاذب باشد. دریچه های سقفی انواع مختلفی دارند و در ابعاد چهارگوش، خورشیدی و مشبک طراحی و تولید می شوند. این دریچه ها باعث پخش هوا با سرعت مناسب می شوند.

انواع دریچه های سقفی

دریچه های سقفی دارای شکل های چهارگوش و گرد هستند. هر کدام از این دریچه ها به دلیل ساختاری که دارند به نوعی باعث انتشار یکنواخت هوا می شوند.

دریچه های سقفی چهارگوش به دلیل تهویه ی هوا به صورت مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. کار برگشت و تخلیه ی هوا توسط این دریچه ها انجام می شود. این دریچه ها پره های متوالی دارند و کار انتقال هوا را به صورت افقی انجام می دهند. پخش هوا به وسیله ی این محصول به دلیل سرعت بالایی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

دریچه های گرد به صورت برجسته یا تخت هستند و خروجی مدوری دارند که هوا را در قسمت های مختلف محیط پخش می کند. رفت و برگشت هوا در این دریچه ها به آسانی صورت می گیرد و می توان هوا را به صورت کنترل شده در محیط منتشر کرد.

دریچه های مشبک از دیگر مدل هایی است که کارایی زیادی در محیط های مختلف اداری و مسکونی دارند. سقفی زنبوری نام دیگر این دریچه است. به دلیل پرتاب هوا در سطح مناسب استفاده از این دریچه ها بهترین انتخاب است. این محصول را می توان در سقف های کاذب نیز نصب کرد و از قدرت هوا دهی آن ها استفاده کرد.

دریچه های سقفی یک طرفه تا چهار طرفه برای انتشار هوا در ساختمان طراحی و تولید می شود. دریچه های چهار طرفه قابل استفاده در سقف است و باعث انتشار مناسب هوا به محیط می شود. به دلیل ساختار این نوع از دریچه ها هوا به صورت یکسان از هر چهار طرف در محیط پخش می شود. انواع دریچه های سقفی و دریچه کولر پلاستیکی به دلیل کارایی زیادی که دارند مورد استفاده قرار گرفته اند.

قابلیت های دریچه هوای سقفی

قابلیت های دریچه هوای سقفی و کاربرد آن باعث تولید روزافزون این محصول در مجموعه ی کیمیا صنعت شده است. برای استفاده از این دریچه ها در بخش های مختلف طراحی های متفاوتی در نظر گرفته می شود. باز و بسته شدن دریچه ها باعث می شود بتوان هوای خارج شده را به دلخواه کنترل کرد. رنگ های متنوعی که برای دریچه ها در نظر گرفته شده است باعث می شود بتوان آن ها را با انواع دکوراسیون داخلی ست کرد. به دلیل مشکلاتی که هوا برای این محصول به وجود می آورد از آهن و آلومینیوم ضد زنگ در تولید آن استفاده می کنند. استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک باعث ثابت شدن رنگ و عدم تغییر در ظاهر این دریچه ها می شود.

موارد مصرف و کاربرد دریچه سقفی

دریچه های کولر مانند دریچه داکت اسپلیت موارد مصرف زیادی دارند. از این محصول برای انتشار مناسب هوا در بخش های مختلف ساختمان های مسکونی، صنعتی و ادارات استفاده می شود. انتشار هوا از طریق این دریچه ها منجر به بهبود هوای محیط می شود. به گردش درآمدن هوا در این محیط باعث بهبود شرایط و بالا رفتن سطح کیفی هوا می شود. این محصول مانند فیلتر عمل می کند و به آسانی آلودگی هایی را که هوای بیرون به طرف دریچه هدایت کرده است را فیلتر می کند. به دلیل کارایی مناسب این دریچه ها از آن ها برای سالم سازی هوای محیط هایی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. پخش هوای مطلوب در محیط باعث می شود هزینه هایی را که صرف انرژی می شود به شدت کاهش داد. این محصولات از انتشار میکروب ها و به وجود آمدن آلرژی خودداری می کنند.

مزایای دریچه هوای سقفی در ساختمان

برای بهبود گردش هوا در محیط های بسته استفاده از دریچه های سقفی از جمله راهکارهایی است که مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل نصب این دریچه ها در ارتفاع زیاد و بر روی سقف علاوه بر در دید نبودن، هوا به صورت یکنواخت در محیط منتشر می شود. پره های موجود در این محصول باعث کنترل جهت پخش هوا در محیط می شود. از دریچه های زیر فن کوئل و دریچه های سقفی می توان در محیط های اداری، صنعتی و مسکونی استفاده کرد. این محصولات باعث می شوند سیستم هوا رسانی بهبود پیدا کند و کیفیت هوای موجود در محیط نیز بیشتر شود. تهویه ی هوای موجود با استفاده از این دریچه ها امکان پذیر می باشد. تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالا در ساخت بدنه ی این محصول باعث استفاده ی طولانی مدت از آن شده است. دریچه های سقفی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارند و می توان از آن ها در زمان های طولانی استفاده کرد.

نتیجه گیری

استفاده از انواع دریچه ها به دلیل کارایی و کیفیتی که دارند در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است. این محصولات با هوا رسانی مناسب و بهبود وضعیت هوا باعث می شوند بسیاری از مشکلاتی که دریچه های قدیمی به وجود می آوردند، رفع شود. کیمیا صنعت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان برای ارائه ی بهترین محصول و ارتقاء سطح کیفی دریچه های سقفی، از نیروهای متخصص در مراحل طراحی و تولید و همچنین مواد اولیه ی مرغوب استفاده می کند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید