19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «عارف دلیله»، معاون هماهنگ کننده هیأت هماهنگی ملی سوریه تاکید کرد: در نشست مشورتی فردا که در مسکو بین هیأتی به نمایندگی از دولت سوریه و بقیه معارضان دعوت شده به این کنفرانس برگزار می‌شود، شرکت نمی‌کند.

دلیله که تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق گفت‌وگو می‌کرد، توضیح داد که از قاهره به سمت محل اقامت خود در امارات پرواز خواهد کرد و به هیچ وجه قصد شرکت در کنفرانس مسکو 1 را ندارد.

وی دلیل عدم شرکت خود در این کنفرانس را به دلایل شخصی ارجاع داد، بدون اینکه پرده از این دلایل بردارد و اینکه اعضای هیأت هماهنگی شرکت کننده در این کنفرانس به صورت شخصی در آن حضور می‌یابند.

دلیله تصریح کرد که معارضان طی نشست خود در قاهره روز گذشته برسر موضوعات و نکات مشترکی به توافق رسیدند تا آن را در کنفرانس مطرح کنند.

«منذر خدام»، رئیس دفتر اطلاع رسانی هیأت هماهنگی ملی سوریه امروز (یک‌شنبه) طی اظهاراتی مطبوعاتی نام افراد جدیدی را اعلام کرد که به فهرست اعضای شرکت کننده در مسکو افزده شده‌اند.

این افراد عبارتند از:‌ صفوان عکاش، احمد العسراوی، عبد المجید منجونه، ماجد حبو و خالد عیسى. پیشتر وزارت خارجه روسیه از چهار نفر از اعضای این هیأت جهت حضور در این کنفرانس دعوت کرده بود که عبارت بودند از:‌ حسن عبد العظیم، نوابه صالح مسلم، هیثم مناع و عارف دلیله.

انتهای پیام/ز

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید