19
محل تبلیغ شما
19
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار بین المللی

برو بریم »
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «زهران علوش»، سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» اعلام کرد که به عملیات حمله موشکی به دمشق پایان داده است، آن هم پس از آنکه برخی مناطق دمشق را با حدود 30 موشک و خمپاره گلوله باران کرد و موجب کشته و زخمی شدن چندین غیر نظامی از اهالی شهر شد.

یک منبع محلی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که عناصر مسلح وابسته به جیش الاسلام مقر «یگان پدافند هوایی» در کنار سازمان آتش‌نشانی قدیمی شهر دوما را برای نصب سکوهای شلیک موشک و خمپاره‌های خود استفاده کرد.

این منبع محلی ادامه داد: علوش مناطق دیگری در جنوب دوما را هم به عنوان نقاطی برای نصب سکوهای موشک انداز و خمپاره انداز خود در نظر گرفته است که بطور کامل بر کسی آشکار و عیان نیست.

بنابر اظهار این منبع محلی به نظر می‌رسد، انبارهای تجهیزات و تسلیحات نظامی گروه تروریستی جیش الاسلام در زیر زمین و در گردان پدافند هوایی ارتش سوریه در شهر دوما و همچنان مناطق نزدیک به 2 منطقه تپه کردی و المعامل در نزدیکی این تپه که حاوی کارگاه ساخت بمب‌های دست ساز این گروه تروریستی است، پنهان شده باشد.

انتهای پیام/ز

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید