23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

به گزارش خبرگزاری فارس، «اصغر امیرنیا» مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این فعالیت‌های فرهنگی تنها به تبلیغات محیطی در مناسبت‌ها محدود نمی‌شوند بلکه سعی داریم در طول سال نیز چنین برنامه‌هایی در استان‌های مختلف کشور اجرایی کنیم.

برنامه‌های قرآنی ارشاد در دهه مبارک فجر

وی به هجمه‌های گسترده‌ فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و تعالی بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در دهه فجر در تمامی استان‌های کشور برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: معاونت قرآن و عترت ارشاد برنامه‌هایی همچون برپایی محفل انس و کرسی تلاوت قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه‌های قرآن و عترت(ع) در سطح کشور و تقدیر از هنرمندان قرآنی در عرصه‌های هنری و سینمایی را برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

برگزاری جشنواره بین‌المللی «رحمهللعالمین»

امیرنیا از اعلام فراخوان جشنواره‌های قرآنی آیات خبر داد و گفت: برگزاری هفته‌های قرآنی، برگزاری جشنواره بین‌المللی «رحمهللعالمین» در پاسخ به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و برگزاری همایش‌هایی با موضوع قرآن و عترت (ع) و جشنواره «شکوه شکیبایی» و تجمع جامعه فعالان قرآنی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید