17
جامعه > آسیب‌ها – نسیم آنلاین نوشت:

معاون سپاه محمد رسول الله تهران اعلام کرد: ۴۵ هزار دانش آموز ۱۵ تا ۱۹سال در کشور معتادند.

سردار بیگدلی گفت: پارسال ۵۲ هزار دانش آموز در مدرسه برای نخستین بار مواد را تجربه کردند. ۴ درصد از جمعیت ۱۲ میلیونی دانش آموزان معتاد هستند. ۷۰ درصد معتادان بهبود یافته به اعتیاد باز می‌گردند.

سردار احمد بیگدلی در همایش آموزشی اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه کشور ما دستخوش مستقیم تهاجم فرهنگی قرار گرفته است، گفت: طبق سرشماری‌ها 95 درصد نگرانی مردم از آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر بوده است، پ
او گفت: بسیج می‌تواند نقش بسیار موثری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشد همانطور که در ریشه کنی فلج اطفال با همکاری بسیج و سپاه موفق عمل شد در این حوزه نیز می‌توان از ظرفیت بسیج بهره جست.

او گفت: تهران 12 میلیون جمعیت دارد و تعداد هشتاد هزار معتاد برای پایتخت ایران خطرناک است.

معاون دفاعی و امنیتی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به وظلایف پلیس در موضوع امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: بسیج در برخورد با جرایم مشهود نیاز به حکم و رای ندارد و تا به حال در این زمینه به خوبی عمل کرده و اقدامات آن نتیجه بخش بوده است.

سردار بیگدلی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج در محلات می‌تواند به عنوان محلی برای آموزش‌های پیشگری از اعتیاد نقش اساسی در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ایفا کند.

او با بیان اینکه امروز در یک جنگ بالفعل با دشمن خانگی و خارجی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: در سه دهه گذشته اعتیاد صرفا جنبه اقصادی داشت ولی امروز فراتر و جنگی با ملت ایران به شمار می‌آید.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.