23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – سومین روز برگزارش جشنواره فیلم فجر یکی از روزهای اصلی نمایش «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در سینماهای مردمی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم در روز چهاردهم بهمن ماه در شش سئانس روی پرده خواهد رفت. روز گذشته 13 بهمن ماه این فیلم در سینما آزادی به گفته مدیر سینما با استقبال مواجه شده و امروز در سینماهای فرهنگ‌2، جوان‌1، تماشا‌، ملت‌2، فرهنگ2 و جوان 1 ‌، به ترتیب در سانس‌های 14:30‌، 18، 18:30‌، 20، 22 و23 به نمایش در می‌آید.

جدیدترین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان داستان «ناهید» است که در زندگی روزمره‌اش غرق شده و اتفاقی باعث می‌شود که او به دنبال رازهای شوهرش در خیابان‌های تهران می‌گردد.

محمدرضا فروتن به غیر از این فیلم در جشنواره فجر فیلم دیگری ندارد و در در نقش فرهاد در کنار لیلا زارع (در نقش ناهید) در «شیفت شب» حاضر شده است.

محمدرضا فروتن که برای نخستین‌بار مقابل دوربین نیکی کریمی در مقام کارگردان رفته است، پیش از این در فیلم «دو زن» و «زن دوم» ،«شبانه روز»، «برباد رفته» با نیکی کریمی هم بازی بوده است.

فیلم‌سینمایی «شیفت شب» چهارمین ساخته نیکی کریمی پس از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» است که فیلم‌نامه‌ی این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری به نگارش درآمده است.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسین پاکدل،امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند.

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

فیلم «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ جشنواره‌ی فیلم فجر حضور دارد.

5858

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.