23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > کتاب – رمان «میوه ممنوع، روایت دوم» نوشته میترا بیات به بازار آمد.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «میوه ممنوع، روایت دوم» شامل 12 روایت با عنوان «روایت در»، «روایت مار»، «روایت درخت واژگون»، «روایت صدا»، «روایت سنگ سیاه»، «روایت در و گوهر»، «روایت ابلیس»، «روایت زمان»، «روایت فرشتوک»، «روایت معجزه»، «روایت پیراهن» و «روایت دوم،روایت حوا» می‌شود که در قالب شصت‌و‌یکمین جلد از مجموعه «داستان امروز ایران» منتشر شده است.

بیات در پشت جلد این کتاب نوشته است:
«چون گندم از خوشه باز کردم جای خوشه سرخ شد و سه قطره آب خون‌آلود بارید بر بهشت. جلوی پایم زیر درخت سرو بود، یا سدر بود، یا درخت هشیاری بود که صدا آمد: «ای حوا تو به‌کراهت آبستن شوی و به‌هنگام وضع در خطر مرگ خواهی شد. تو را و دختران تو را تا روز قیامت خون‌آلود کنم تا داد درخت را از تو و فرزندانت خواسته باشم.»
مگر چند عنصر متناقص می‌تواند درون یک انبان جمع شود. جمع اضداد تا کجا؟ تا کی و چگونه می‌تواند باشد؟ با من که همیشه بوده گوش کنید:
«ای حوا تو جهد کن.»
«ای ابلیس تو تلبیس کن.»
«ای آدم تو صبر کن.»
«ای صبر گرد آدم نگرد.»
من بر بالین آدم ایستادم. چشمش را باز کرد و گفت: «تو کیستی؟»
گفتم: «من جفت توام و مرا خداوند گارت آفرید تا دل تو به من بیارامد.» »

انتشارات افراز از این نویسنده کتاب «من نوعروس‌ام زیر درخت سرو»را نیز به‌چاپ رسانده است. رمان «میوه ممنوع، روایت دوم» با قیمت 8500 تومان به بازار آمده است.
6060

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.