23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – روزنامه خراسان فیلمهای زیر را به عنوان آثاری نام برد که حضورشان در جشنواره فیلم فجر منتفی شده است.

دلم می خواد( بهمن فرمان آرا)

یکی از فیلم های حذف شده جشنواره، «دلم می خواد» ساخته بهمن فرمان آرا است که به گفته دست اندرکاران جشنواره به «خواست خود او» از بخش «سودای سیمرغ» خارج شده است. در حالی که علی تقی پور، تهیه کننده این فیلم اعلام کرد درنامه ای به دبیر جشنواره از اوخواست دلیل خروج فیلم از جشنواره را توضیح دهد.

تابو(خسرو معصومی)

درام عاشقانه “تابو” جدیدترین ساخته خسرو معصومی حتی به بخش «خارج از مسابقه» جشنواره نیز راه نیافت. معصومی نمایش ندادن فیلمش را نشانه «عافیت طلبی» جشنواره خواند و «ممیزی» را دلیل حذف بسیاری از آثار جشنواره دانست. الناز شاکردوست، هادی دیباجی و جمال اجلالی در این فیلم بازی کرده اند.

دلتا ایکس (علیرضا امینی)

جدیدترین فیلم علیرضا امینی «دلتا ایکس» در حالی از فهرست جشنواره امسال خط خوردکه فیلم پیشین وی «بلوک ۹ خروجی ۲» نه به جشنواره راه یافت ونه هنوز رنگ پرده را دیده است. «دلتا ایکس» ماجرای2 خانواده را روایت می کند که به شمال کشور سفر می کنند اما با ورود غیر منتظره یک خانواده دیگر به جمع، اتفاقاتی رخ می دهد.

استراحت مطلق (عبدالرضا کاهانی)

فیلم جدیدکاهانی از مدت ها پیش آماده اکران بوداما با ممیزی قابل توجهی مواجه شد.وی «استراحت مطلق» را به دفتر جشنواره ارائه کرد و در نهایت با اصلاحیه هایی که شامل تعدادی از دیالوگ های فیلم می شد مجوز نمایش  آن را گرفت اما فیلم در دقیقه 90 از تمام فهرست‌های جشنواره خط خورد.

1717

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.