23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – نویسنده سرشناس ایرانی به همراه عضو شورای شهر تهران سه‌شنبه شب چهاردهم بهمن ماه به تماشای تازه‌ترین ساخته سینمایی فرزاد موتمن نشستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه‌شنبه شب ساعت ٢٢ محمود دولت‌آبادی، احمد مسجدجامعی و ابراهیم اصغرزاده مهمانان ویژه فیلم «خداحافظی طولانی» در سینمای مردمی پردیس آزادی بودند و به همراه مردم و عوامل تولید فیلم به تماشای این فیلم نشستند.

محمود دولت‌آبادی نویسنده بزرگ ایرانی که خود سابقه تئاتری و بازیگری سینما را نیز دارد، پس از تماشای «خداحافظی طولانی» از بازی متفاوت سعید آقاخانی ابراز تعجب کرد، او در مجموع در مقایسه با فضای حاکم بر سینما و تئاتر امروز ایران فیلم را پسندید. او اعلام کرد که سینمای ایران نیاز به ریتم تندتری در ساخت آثار دارد و «حرکت» که لازمه سینماست باید بیشتر جاری باشد.

محمود دولت‌آبادی

احمد مسجدجامعی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سابق شورای شهر هم فیلم را به عنوان کاری در فضای درام دوست داشت و اظهار داشت به لحاظ بازی‌ها و قصه و در مقایسه با چند فیلم دیگری که طی این روزها تماشا کرده بوده، «خداحافظی طولانی» فیلم قابل توجه و درستی بوده است.

احمد مسجدجامعی

«خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی علی حضرتی روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در برج میلاد به نمایش درآمد و نظر گروهی از اهالی رسانه و منتقدان سینمایی را به خود جلب کرد.

سعیدآقاخانی،ساره بیات و میترا حجار بازیگران اصلی فیلم هستند.

5858

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.