17

جامعه > محیط زیست – سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی نامه ای رسمی با تعیین میزان فوق العاده سختی شرایط کار محیط بانان و 18 شغل کارشناسی تخصصی استانی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه یکی از مهم ترین اولویت های معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دوره جدید مدیریت خود، پیگیری افزایش حقوق و رفع مشکلات معیشتی کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به ویژه محیط بانان است، گفت: این موضوعی است که در برنامه ارائه شده از سوی رئیس جمهور هم اعلام شده بود.

مجابی گفت: در همین راستا طی یکسال گذشته تلاش های گسترده ای در حوزه های مختلف برای حصول به نتیجه مثبت در این خصوص صورت پذیرفت که خوشبختانه یکی از این اقدامات که به نتیجه رسیده و آن عبارت است از موافقت با اجرایی شدن فوق العاده پرداخت سختی کار است.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی نامه ای رسمی موافقت خود با تعیین میزان فوق العاده سختی شرایط کار شاغلین در پست های تخصصی سازمان در استان ها را اعلام کرده است، گفت: بر این اساس برای محیط بانان هزار امتیاز و برای 18 شغل کارشناسی تخصصی استانی بین 450 تا 600 امتیاز در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: کارشناس انتظامی محیط زیست، کارشناس مسئول و کارشناس و کاردان امور آزمایشگاه های محیط زیست، کارشناس مسئول و کارشناس بررسی آلودگی هوا و جو، کارشناس مسئول پایش آزمایشگاه محیط زیست، کارشناس و کاردان پایش آزمایشگاه محیط زیست، کارشناس مسئول و کارشناس بررسی آلودگی آب و خاک، کارشناس بیماری های حیات وحش از جمله مشمولان 18 شغل کارشناسی تخصصی استانی هستند.

به گفته معاون سازمان محیط زیست، کارشناس مسئول و کارشناس نظارت بر امور حیات وحش، کارشناس مسئول و کارشناس حیات وحش، کارشناس بررسی آلودگی های دریایی، کارشناس زیست بوم های دریایی، کارشناس سواحل و تالاب های ساحلی، کارشناس محیط زیست دریایی، کارشناس و کاردان و تکنسین محیط زیست، کارشناس مسئول و کارشناس امور زیستگاه های خشکی، آبی و مناطق، کارشناس مسئول و کارشناس نظارت و پایش محیط زیست و کارشناس موزه و ژنتیک شغل کارشناسی تخصصی استانی هستند.

مجابی گفت: بر اساس این موافقت نامه، امروز (چهارشنبه) طی ابلاغی به مدیران کل استانی از آن ها خواسته شد نسبت به اصلاح حکم کارگزینی کارکنان مشمول این بخشنامه از تاریخ صدور اقدام نمایند.

46233

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.