23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – «شیفت شب» جدیدترین ساخته نیکی کریمی در شش سئانس نمایش در روز چهاردهم بهمن ماه در سینماهای مردمی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه قابل توجهی از تماشاگران روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن ماه در سینماهای نمایش دهنده «شیفت شب» حاضر شدند؛ فیلمی که تنها اثر با بازی محمدرضا فروتن در این دوره از جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود.

طبق اعلام یکی از مسوولان سینما آزادی، استقبال از این فیلم خوب بود و مردم تحت تاثیر داستان فیلم قرار گرفته بودند.

فیلم «شیفت شب» چهارشنبه 15 بهمن ماه نمایشی ندارد و پنج‌شنبه 16 بهمن ماه در سینما آزادی ساعت 15:30 ،19:30 و 23 و ساعت 21 در سینما چهارسو نمایش دارد.

در سئانس ساعت 19:30 سینما آزادی نیکی کریمی و بازیگران اصلی، محمدرضا فروتن و لیلا زارع با مردم فیلم را تماشا خواهند کرد و با آنها به گفت‌وگو خواهند نشست.

در «شیفت شب» محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی را به عنوان یک زوج ایفاء می‌کنند. امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در جدیدترین ساخته نیکی کریمی حضور دارند.

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

نیکی کریمی و علی اصغری فیلم‌نامه این فیلم را با طرحی از محمود آیدن نوشته‌اند و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

5858

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.