17

جامعه > سلامت – مرکز جامع سرطان و ساختمان امام رضا(ع) بیمارستان سیدالشهدا (ع) روز چهارشنبه همزمان با سفر هیات دولت به اصفهان و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، این بیمارستان 160 تختخوابی با مساحت 18 هزار مترمربع و اعتبار 650 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مشارکت خیران استان احداث و بهره‌برداری شده است.

ساختمان امام رضا(ع) بیمارستان سیدالشهدا (ع) بعد از 20 سال افتتاح شد و به‌عنوان مرکز جامع سرطان و بیماری‌های خاص استان اصفهان فعالیت خواهد کرد.

این بیمارستان در شش طبقه با بخش‌هایی نظیر رادیولوژی، درمانگاه‌های تخصصی، بخش داخلی زنان، داخلی مردان، اطفال، جراحی، شیمی‌درمانی، بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) و اتاق عمل و با بهره‌گیری از آخرین دستگاه‌های پزشکی و فناوری روز دنیا تجهیز شده است.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به اصفهان پس از بازدید از بیمارستان سیدالشهدا (ع) اصفهان به شهرستان‌های سمیرم و مبارکه سفر و از بیمارستان‌های این مناطق بازدید می‌کند.

اصفهان مرکز جامع ثبت و پیشگیری بیماران سرطانی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دنبال افتتاح بیمارستان تخصصی الغدیر، کادر درمانی مرکز ثبت و پیشگیری بیماران سرطانی در استان اصفهان و هم‌جوار می‌شود.

غلامرضا اصغری در مراسم افتتاح بیمارستان سیدالشهدا ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح ساختمان سیدالشهدا همزمان با دهه فجر و هفته ملی مبازره با سرطان را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: با افتتاح بیمارستان سیدالشهدا ظرفیت جدیدی برای بیماران سرطانی باز شد و در 2 دهه گذشته شاهد کمک خیران توانمند در ساخت پروژه‌های بهداشت و درمان بودیم که این امر نیز در ساخت بیمارستان سیدالشهدا مشاهده کردیم که جای تقدیر دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در 2 ماه گذشته طرح تحول سلامت به‌خوبی به اجرا درآمده و در استان اصفهان به دنبال اجرای برنامه جامع پیگیری ثبت و پیشگیری بیماری سرطان هستیم، در سالیان گذشته مردم برای درمان بیماری سرطان شاهد سختی‌های زیادی همراه با بار هزینه‌های سنگین بوده‌اند.

1717

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.