23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – عبدالحسن برزیده کارگردان فیلم «مزار شریف» می گوید دیگر هرگز در جشنواره فیلم فجر شرکت نخواهد کرد.

به گزاری خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که مردم مشغول تماشای این فیلم بودند به ناگهان تصویر از روی پرده رفت و دیگر پخش نشد.بدین ترتیب حاضرین نتوانستند 15 دقیقه پایانی فیلم مزار شریف را تماشا کنند و انتظارشان برای دیدن این بخش، بی نتیجه باقی ماند.

همین مسئله باعث ایجاد بی نظمی در سالن شد و تمام سوالات مردم و عوامل فیلم، درباره علت وقوع این اتفاق از سوی مسئولان سینما فلسطین بی جواب باقی ماند.

در حالی که مسئولان این اتفاق را فنی می دانستند، حسن برزیده کارگردان فیلم مزار شریف به خبرآنلاین گفت: «این مشکل الان نیست. مشکل سال های سال است. ما عادت کرده ایم آدم های بی عرضه را در جاهای حساس به کار بگیریم. فیلم نور، رنگ و صدا نداشت. فیلم یعنی نور و رنگ و صدا. هارد خراب است اشکالی ندارد، قبل از پخش فیلم باید یک بار چک شود. مردم گناهی نکرده اند که به سالن بیایند و با چنین مشکلی روبرو شوند. من خیلی نگران خودم نیستم، این فیلم بالاخره یک جایی به یک شکل خوبی نمایش داده می شود. اگر بخش داوری مهم است بالاخره داوران شرایط را بهتر می بینند ولی برای جشنواره واقعا متاسفم. من فکر می کنم تعمدی در کار است. نمی فهمم یک فیلم یک ساعت دارد پخش می شود و مسئول سینما نمی بیند که فیلم نور ندارد؟!»

او ادامه داد: « به قول یکی از بچه ها نور پایه صندلی ها بیشتر از پرده بود. فیلم اصلا صدا نداشت. روی صدای این فیلم ماهها کار شده است. زحمت کشیده شده، شب بی خوابی داشته تا به جشنواره رسیده است. هارد خراب را نه من می فهمم و نه مردم. باید برخورد لازم در این زمینه صورت بگیرد تا دیگر تکرار نشود. سال گذشته هم برای فیلم آقای میرکریمی همین مشکل پیش آمد. نمی دانم، اگر نگویم تعمدی است دلیل دیگری نمی توانم پیدا کنم. خدا کند ما قربانی شده باشیم که بقیه فیلم ها مشکلی نداشته باشند چون بالاخره آنها همکاران ما هستند. فیلم از نظرسنجی مردم خارج شده است. این هم به نظر من بوی خوبی نمی دهد. من سعی می کنم خوشبین باشم. باید به ما پاسخ بدهند؛ جشنواره باید پاسخگو باشد.»

برزیده حرف های خود را اینطور به پایان رساند: «من خودم دیگر در جشنواره حاضر نمی شوم تا زمانیکه پاسخ درستی از مسئولان و جشنواره بگیرم.»

57244

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.