23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – پس از اکران پرجمعیت فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی در سالن اصلی برج میلاد، نشست خبری این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای نشست کارگردان و بازیگران صحبت‌هایی کوتاه در مورد فیلم مطرح کردند.

 فرهاد اصلانی اولین بازیگری از این فیلم بود که در جلسه صحبت کرد او گفت: «من فکر می کنم برگ برنده این فیلم مصطفی کیایی است هم به خاطر کارگردانی و هم به خاطر فیلم نامه درخشانی که نوشته است.»

بهرام رادان از گروه حرفه‌ای کار و سناریوی آن صحبت کرد. مهتاب کرامتی نیز به ایفای نقش مشکل در این فیلم به خاطر پاس کاری نقش‌ها میان بازیگران و علاوه بر آن دشواری‌های ایفای نقش معتاد و مراحل آن  برای خودش و سحر دولتشاهی اشاره کرد کرامتی در ابتدای صحبت هایش گفت: «خیالتان راحت من الان پاک پاک هستم!»

محسن کیایی برادر کارگردان و بازیگر این فیلم نیز گفت: «از حالا برای فیلم بعدی استرس دارم.»  او در پاسخ به شوخی بازیگران به اعتمادش برای حضور در فیلم بعدی گفت: «داداشم هست، اگر به من نقش ندهد، مادرم زنگ می زند و برایم نقش می گیرد.»

پس از صحبت بازیگران، سوالاتی که بیشتر آن‌ها از کارگردان فیلم پرسیده شده بود، مطرح شد. بیشتر پرسش‌ها درباره قصه و پایان‌بندی و تدوین آن بود. کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم چندین پایان دارد گفت: «تدوین این فیلم به شکل فیلمنامه آن برمی‌گردد. من می‌خواستم که فیلم حالتی چرخشی و بازگشتی داشته باشد و شاید همین شکل است که در نظر بعضی از مخاطبان دارای چندین پایان برای فیلم شده است. فیلم برای من همین جا تمام می شد نه جای دیگر. »

کیایی در ادامه پاسخ‌هایش در مورد سبک فیلم و رفت و آمد آن میان کمدی و ملودرام گفت: «من دوست دارم بین لحن‌های مختلف رفت و آمد کنم و به این کار اعتقاد دارم شاید این فرم خاص من باشد و درست هم نباشد اما من در کل زندگی را نیز رفت و آمد میان کمدی و تراژدی می دانم.»

در ادامه جلسه بازیگران جای خود را به افراد پشت صحنه دادند و قبل از آن مهتاب کرامتی تشکر ویژه‌ای از مصطفی کیایی کرد و گفت: «مصطفی کیایی در فیلم، پابه پای تمام ما بازی کردند.» بهرام رادان نیز قبل از ترک جایگاه گفت: «مصطفی کیایی تنها کارگردانی است که من سر هیچ چیز با او بحث نمی‌کنم چرا که او فضای فیلمش و انتخاب بازیگرش را خوب می‌شناسد و اگر در فیلم بگوید ماست سیاه است من قبول می‌کنم.»

پس از جابه جایی جایگاه‌ها سایر عوامل فیلم از جمله تهیه‌کننده و صدابردار و تدوینگر و موسیقی توضیحاتی در مورد فیلم دادند و ثمره کار را بسیار رضایت بخش دانستند.

5858

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.