17
جامعه > شهری – نسیم آنلاین نوشت:

طرح دو فوریتی افزایش تعداد اعضای هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها رأی آورد. بر این اساس نایب رئیس دوم به عنوان عضو جدید هیأت رئیسه انتخاب می‌شود. چمران در حاشیه نشست شورا گفت: انتخاب نایب رئیس دوم در آئین نامه داخلی شورای عالی استان‌ها وجود ندارد؛ این کار تخلف است.

طرح دوفوریتی افزایش تعداد اعضای هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها در جلسه امروز مطرح و تصویب شد. براین اساس نایب رئیس دوم به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه انتخاب خواهد شد پس از تصویب طرح دو فوریتی مهدی چمران عضو این شورا به جمع خبرنگاران آمد و آن را تخلف دانست و گفت: انتخاب نایب رئیس دوم در آئین نامه داخلی شورا عالی استان‌ها وجود ندارد و از نظر قانونی این طرح دو فوریتی تخلف است.

نرگس کمالی، نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها در این باره گفت: اگر قرار است آئین نامه داخلی شورا تغییر یابد باید از طریق هیئت رئیسه مطرح و بررسی شود و اگر قرار باشد آئین‌نامه تغییر کند باید برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شود از سویی ضرورتی ندارد که یک نفر به هیئت رئیسه اضافه شود من فکر می‌کنم این موضوع بازی سیاسی است.

سلیمان‌زاده، نایب رئیس شورای عالی استان‌ها نیز در این باره گفت: باید پیش از مطرح شدن این طرح دو فوریتی مسئله در هیأت رئیسه بررسی می‌شد اما با امضاء 40 نفر طرح به صحن آمد آنکه در این میان اهمیت دارد این است که این طرح دارای خلأ قانونی است.

در پایان بصیری‌پور رئیس شورای عالی استان‌ها تصویب این طرح دو فوریتی را قانونی دانست.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.