23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > کتاب – ویراست جدید داستان بلند «پرستوهای دره پیچاب» پس از 40 سال از انتشار اولیه، این بار با یک تصویرگری تازه و از سوی ​نشر​ نون راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «پرستوهای دره پیچاب» که در سال‌های قبل از انقلاب و در شمارگان زیاد منتشر شده بود، برای اولین بار پس از انقلاب با شمایلی نو به بازار کتاب راه یافته است.

محمدعلی آزادیخواه این اثر را در سال ۱۳۵۳ نوشته است که همان‌سال‌ها از انتشار باز ماند و به صورت زیرزمینی و در تیراژهای زیاد به چاپ رسید.

تا کنون چندین انیمیشن با اقتباس از این داستان ساخته شده که البته هیچ اشاره‌ای به نام نویسنده اصلی آن نشده است. محمدعلی آزادیخواه نویسنده کودک و نوجوان و متولد ۱۳۲۳ سیرجان است. از او تاکنون ۱۵ کتاب منتشر شده است که رمان نوجوان «مرادو» معروف‌ترین اثر اوست که در سال ۱۳۸۵ به عنوان کتاب سال معرفی شد.

بهنام ولدوند که از هنرمندان نقاش است تصویرگری شده است و در قطع خشتی و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به بازر کتاب راه یافته است.

پیش از این نیز دو کتاب «مرادو» و «گنبد جبلیه» نیز در بخش کودک نوجوان توسط نشر نون منتشر شده و «پرستوهای دره پیچاب» سومین کتاب در این زمینه است.

 

6060

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.