23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > دین و اندیشه – مراسم افتتاح کرسی فقه زیدی با حضور یکی از علمای برجسته یمن و علما و پژوهشگران مطرح حوزه فقه در دانشگاه مذاهب اسلامی 18 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، در این مراسم، «دکتر مرتضی بن زید المحطوری» رئیس مؤسسه فرهنگی بدر یمن و از علمای برجسته فقه زیدی در این کشور، «آیت الله محمد علی تسخیری» مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، «حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد مبلغی» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و جمعی از علما و پژوهشگران حوزه فقه حضور خواهند یافت.

این مراسم روز شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در سالن همایش شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین، خیابان شهید روانمهر، پلاک 5 آغاز می شود.

در دانشگاه مذاهب اسلامی، مذاهب مختلف توسط استادان و علمای همان مذهب در مقطع تحصیلات تکمیلی تدریس شده که تاکنون کرسی فقه «مالکی» و «اباضی» در دانشگاه آغاز به کار کرده است.

/6262

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.