23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – علی مصفا بازیگر و کارگردان سینما امسال با فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او به همراه فردین صاحب‌الزمانی و صفی یزدانیان طی این سال ها کوشیده اند تا فیلم‌های متفاوت و به دور از جریان روز سینمای ایران را تولید کنند. نتیجه این تلاش در سال های گذشته ساخت فیلم‌هایی چون «چیزهایی هست که نمی دانی» به کارگردانی صاحب الزمانی و «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا بود.

امسال نوبت صفی یزدانیان یود که فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» را با بازی مصفا و لیلا حاتمی بسازد.

بازیگر فیلم هایی چون «لیلا»، «گذشته»، «پری» و…  در پاسخ به این سوال که شما همیشه یک نقش خاص را بازی می کنید و این دلیل خاصی دارد، به خبرآنلاین می گوید: «به هر حال این جنس بازیگری من است. حساب و کتاب هم ندارد. من همیشه همین نقشم را تکرار می کنم و به قول معروف همینی که هست!(خنده)»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شخصیت های شما در فیلم ها، از روی شخصیت واقعی تان ساخته می شود، جواب می دهد: «نه اینطور نیست. البته همیشه بازیگران تلاش می کنند در فیلم همه چیز به نفع شان باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همیشه همین کار را انجام می دهم.»

۵۷۲۴۴

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.