23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > رسانه – پس لزره باخت پرسپولیس این بود که مجتبی محرمی از حمید درخشان درخواست کرد از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کند.

محرمی در صفحه اینستاگرام خود متنی برای حمید درخشان نوشت. متن او را اینجا ببینید.

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید پنج‌شنبه شب در این باره گفته است: «یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقیمانده که دختری تک‌خوانی بکند؟» او از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک‌خوانی بانوان به‌شدت انتقاد کرد. دیگر اظهارات آیت الله سبحانی را اینجا ببینید.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا گفت: هنوز نتوانسته‌ایم در صنعت طلا و جواهر برندسازی کنیم . عبادالله محمدولی گفت: برخی از فروشندگان، مصنوعات تایوان و ترکیه را به جای طلای ایتالیایی در بازار به فروش می‌رسانند و البته برخی از فروشندگان نیز، طلای ایرانی را به نام ایتالیایی می‌فروشند. دیگر اظهارات او را اینجا ببینید.

داور استرالیایی دیدار ایران – عراق به انتقادهای رسانه‌ها علیه خود واکنش نشان داد. اظهارات ویلیامز استرالیایی را اینجا ببینید.

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که دولت قصد دارد روزهای پنج‌شنبه را نیز به تعطیلات رسمی اضافه و به عبارتی تعطیلات را ساماندهی کند. موضوعی که بارها شایعه آن در ایران مطرح شده‌ اما اجرایی شدن آن به دلیل باورهای اغلب اشتباه، به نتیجه نرسیده و با بن بست مواجه شده است. دیگر جزئیات را اینجا ببینید.
/212 17

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.