23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > رسانه – پس لرزه های شکست پرسپولیس، موجب شده گزینه های جدید مطرح شود، نام محمد مایلی کهن یکی از آنها بود.

مربی که واکنش عمده کاربران خبرآنلاین بدان مثبت نبود. «سقوط به دسته 2 حتمی شد.»، «این آقا تا حالا تو کدوم تیم نتیجه گرفته است.»،« پرسپولیس سقوط می کند با مایلی کهن.»،محمد مایلی همه جا فقط کافیه دستشو دراز کنه وپرسپولیس رو کاملا نابود کند.» و «تیم بدون سرمربی بازی کنه بهتره تا مایلی کهن سرمربی بشود.» از جمله واکنش های به خبر درباره مربی فنی تیم ملی امید بود.

این وسط کاربری هم مقصر را خود درخشان دانست و نوشت:درخشان خودش باعث افزایش فشارها شده اول بخاطر کودتایی اومدن سرکار ودوما وقتی هنوز بجه ها داشتند تو زمین گریه می کردند شروع کرد به حرف زدن علیه تیم ملی.
کاربری هم از اینکه پرسپولیس از مربی مثل یحیی گل محمدی گذشته، ناراحت بود و نوشت:گل محمدی را از دست دادیم و فرصت ندادیم کارش را انجام بدهد.
کاربر دیگری هم معتقد بود یحیی گل محمدی بهترین نتایج را در بدترین شرایط برای پرسپولیس گرفت. از نظر این کاربر،هوش مربی فعلی ذوب آهن از مایلی و دایی و درخشان بسیار بیشتر است.
مازیارحامی دایی هم نوشت:چرا همش همه چی را گردن دایی میندازید،یکم از خودتان مایه بگذارید.
«پرسپولیس با مایلی حتما نتیجه میگیرد . الکی مثلا مربی خوبیه.» هم کامنتی طن بود که در روزهای موج عبارت الکی مثلا… توسط یکی از کاربران درج شد.
کاربران استقلالی به پرسپولیسی ها کنایه زدند. کنایه هایی که موجب شد یکی از هواداران قرمز ها در پاسخ به استقلالی ها بنویسد. این کاربر دراین زمینه نوشت:استقلالی عزیز، جنازه پرسپولیس هم که شما رو 10 نفره برده که. همین 3 ماه پیش اتفاق افتاد. یادتون رفته؟ بنابراین شما استقلالیها نطق نفرمایید .
انتقاد از عملکرد وزارت ورزش هم موجب شد برخی از کاربران یکی از آنها بنویسد:آقای گودرزی. رحم کنید به آرای دکتر روحانی در انتخابات آینده.
میانه این بحث ها، کاربری به نام تخت طاوس مشکل را در باند بازی موجود در پرسپولیس دانست و نوشت: مشکل پرسپولیس مربی نیست بلکه باند بازی است . علی پروین ، دایی ، کریمی ، باقری ، مایلی کهن ، زادمهر ، استیلی و دار و دسته اش همگی حرف خودشونو می زنن و چوب لای چرخ می گذارند درخشان اگه امروز بره فردا اونم چوب لای چرخ گذار می شه درست مثه رویانیان و… پس تا این باند بازی ها هست این تیم به هیچ جایی نمی رسه حالا شما برو گورادیولا رو بیار ببین به حرف من می رسی یا نه ؟
کاربر دیگری اما دایی را تنها گزینه خوب برای مدیریت پرسپولیس می دانست، اما کاربری معتقد بود انتخاب مایلی کهن یعنی نابودی پرسپولیس.


/212 17

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.