17

جامعه > حوادث – روزنامه شرق نوشت:

ساعت ٨:۴۵ صبح روز چهارشنبه هفته گذشته درحالی‌که تعدادی مشتری در بانک ملت بلوار الغدیر خمینی‌شهر حضور داشتند دو مرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت خود را به آنجا رساندند. آنها به‌محض ورود به شعبه با فریاد اعلام کردند سارق هستند. یکی از این افراد کلت‌کمری همراه داشت و دیگری سلاح سرد در دست گرفته بود. دومرد سعی کردند با تهدید حاضران پول‌های موجود در بانک را به یغما ببرند اما حین دزدی با مشتریان و کارمندان درگیر شدند و مردی که سلاح در دست داشت شروع به تیراندازی کرد. او دو مشتری و یکی از کارمندان را هدف قرار داد. سارقان سپس با برداشتن پول‌ها از شعبه خارج شدند و سوار بر خودروی ‌پیکان به‌سرعت محل را ترک کردند.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دقایقی بعد از این واقعه خود را به محل رساندند و ابتدا سه‌زخمی به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مشتریان بانک جانش را از دست داد. در جریان تحقیقات مشخص شد دزدان در مجموع هفت‌میلیون‌و٩۵٠هزارتومان دزدیده‌اند.
همچنین با توجه به نحوه دزدی معلوم شد سارقان از پیش این شعبه را شناسایی کرده و برای اجرای نقشه خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده بودند. سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره این سرقت مسلحانه گفت: درحال‌حاضر پرونده در پلیس آگاهی استان اصفهان در حال پیگیری است و تاکنون سرنخ‌هایی از متهمان به‌دست آمده است. 
17302

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.