23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – کیارش اسدی‌زاده کارگردان فیلم «شکاف» می‌گوید در جشنواره امسال به کسانی که صاحب ایده‌های تازه هستند مجال ظهور داده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیارش اسدی زاده کارگردان فیلم شکاف درباره جشنواره امسال می‌گوید: «جشنواره نسبت به سال های قبل، رو به جلو حرکت کرده است چون به نسلی بها داده شده که قابل اعتماد هستند. به همین خاطر فیلم‌هایی می‌بینم که صاحب ایده‌های نویی هستند. به لحاظ ساختاری هم می‌بینم که فیلم‌ها رشد چشمگیری داشته‌اند و جشنواره پربارتر بوده است و باید بگویم، درصد فیلم‌های بد، نسبت به سال‌های قبل، بسیار کمتر شده است.» 

او با بیان این که بیشتر فیلم‌های جشنواره امسال را دیده است اما از تماشای یک فیلم لذت برده ادامه می‌دهد: «به نظر فیلم «من دیه گو مارادونا هستم»، بهترین فیلمی است که تا این لحظه در جشنواره دیده‌ام و قطعا یکی از مدعیان خواهد بود.» 

فیلم شکاف

اسدی زاده درباره فیلم شکاف نیز معتقد است: «این فیلم یک دغدغه جدی را دنبال می‌کند و آن، داشتن فرزند و مسئولیت سنگین پدر و مادر است. این فیلم با صداقت ساخته شده و به همین دلیل، به دل مردم نشسته است. خوشحالم که می‌شنوم بیشتر مخاطب‌ها با این فیلم ارتباط برقرار کرده‌اند.» 

این کارگردان همچنین درباره فیلم «گس» که موفق به اکران عمومی نشد می‌گوید:«این فیلم در دولت قبلی مشکل ممیزی جدی داشت. در این دولت تلاش شد که مشکلش برطرف شود. الان آقای علم الهدی دنبال این افتاده که مشکل را حل کند و به احتمال زیاد در گروه هنر و تجربه، اکران خواهد شد.» 

اسدی زاده درباره تیمی که با آنها در شکاف کار کرد،و بازیگرانی مثل بابک حمیدیان، هانیه توسلی، پارسا پیروزفر و سحر دولتشاهی می‌گوید: «روی سر بازیگرانم قسم می‌خورم! آنها جزو بهترین های سینما هستند و من از بازیگرانی استفاده کردم که یشینه تئاتری داشتند چون به تمرین اعتقاد دارم. همین مسئله در انتخاب بازیگران تاثیر گذار بود و نتیجه کارشان هم خوب از آب در آمد.» 

کارگردان شکاف در پایان و در پاسخ به این سوال که شانس خود و فیلم تان را در جشنواره امسال چطور می بیند، جواب می‌دهد: «هنوز فیلم ها را کامل ندیده‌ام ولی به شانس خودم  زیاد فکر نمی‌کنم. البته جاه‌طلبی‌اش را دارم اما به نظرم باید تیم بازیگری ما در داوری دیده شود.»

۵۷۵۷

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.