23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – سحر دولتشاهی می‌گوید فیلم «شکاف» درباره تعهد و مسئولیت بچه‌دار شدن است؛ چیزی که مردم باید بیشتر به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سحر دولتشاهی امسال سه اثر در جشنواره دارد؛ «مرگ ماهی»، «عصر یخبندان» و «شکاف». او که برای تماشای «مرگ ماهی» در کنار مردم به سینما فلسطین آمده بود، درباره نقشش در این فیلم می گوید: «این فیلم فیلمی است که در کلیت معنا پیدا می کند. کاراکترها همه اعضای یک خانواده در یک جمع شلوغ هستند که هر یک در تنهایی مطلق قرار دارند. من آخر این فیلم وارد ماجرا می شوم و توضیح بیشتر این است که کلیت رنگ بندی های این آدم ها، کنار هم جواب می دهد. هیچکدام از آنها به تنهایی تعریف عجیب و غریبی ندارند.» 

او درباره استقبال مردم از این فیلم نیز می‌گوید: «خدا را شکر ما تماشاگران با هوشی داریم. آنها فیلم خوب را پیدا می کنند و آن را از دست نمی دهند.»

این بازیگر همچنین درباره فیلم «شکاف» معتقد است: «شکاف» به نظر من فیلم خوبی است. قبل از اینکه فیلم خوبی باشد، حرف مهمی می زند. درباره مسئولیت معجزه بچه دار شدن حرف می زند که آدم ها به راحتی این را قبول نکنند یا اگر قبول می کنند، درباره اش به اندازه کافی فکر کره باشند. این فیلم نشان می دهد که بچه موجود بی گناهی است و قرار است در چه شرایطی بزرگ شود.» 

دولتشاهی همچنین درباره اینکه کدام فیلمش را بیشتر دوست دارد، توضیح می دهد: «فکر می کنم مردم به یک اندازه کارهای من را دوست داشتند. من خودم هر سه فیلم را دوست دارم و نقش هایم متفاوت بود. برای هر سه کار زحمت کشیدم و امیدوارم نتیجه قابل قبول باشد. البته نمی توانم کتمان کنم که حس تعلق خاطری به نقشم در فیلم «شکاف» دارم.» 

۵۷۵۷

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.