23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > سینما – نسیم آنلاین نوشت:

“لامپ صد” را از ۲۴ بهمن بر پرده سینماها ببینید.

اکران فیلم سینمایی”لامپ صد” به کارگردانی سعید آقاخانی از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود؛ محسن چاوشی تیتراژ این فیلم را خوانده است.

“لامپ صد” نوشته آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی “محسن تنابنده” را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

کارگردان و تهیه کنندگان«لامپ صد» در نظر دارند به زودی مراسم ویژه‌ای را برای نمایش این اثر با حضور اهالی رسانه و هنرمندان برگزار کنند.

گفتنی است تیتراژ این فیلم با صدای «محسن چاووشی» است.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از :

نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی،تهیه کنندگان: احسان دلاویز،محسن محسنی نسب، مجری طرح:محسن تنابنده،مدیر تولید:حسن مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:امیر معقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی،صدابردار و صداگذار:مهران ملکوتی،طراح لباس:مهناز غنی ، طراح صحنه :گلرخ حقیقی،موسیقی :یحیی سپهری شکیب ، برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده،عکاس مریم تخت کشیان،مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، پخش از موسسه نیمروز فیلم

45231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.