23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...
فرهنگ > مدیریت فرهنگی – ایرنا نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی را جزو افتخارات سینمای کشورمان عنوان کرد و گفت: این فیلم از نظر محتوا و مضمون تاریخی منطبق با تاریخ اسلام است.

علی جنتی روز دوشنبه پس از مشاهده فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی در سینما فرهنگ گفت: این فیلم شاید در طول 35 سال گذشته جزو فاخرترین فیلم های تولید شده کشورمان باشد که از نظر محتوا، کار حرفه ای و فنی یکی از کم نظیر ترین فیلم های جمهوری اسلامی ایران است.

عضو شورای عالی سیما گفت: فیلم محمد (ص) بیشتر به دوران کودکی پیامبر (ص) تا بعثت ایشان پرداخته است و نشان دهنده این امر است که پیامبر اسلام پیام آور رحمت و مهربانی است و به تمامی بشارت های تورات و انجیل راجع به بعثت حضرت محمد (ص) به عنوان منجی بشریت اشاره کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این فیلم به انتظار تمامی ادیان برای ظهور پیامبر از سرزمین عربستان اشاره شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنتی ابراز امیدواری کرد که بخش دوم فیلم نیز که از بعثت تا رحلت پیامبر (ص) است ساخته شود.

45231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.