7813
محل تبلیغ شما
7813
محل تبلیغ شما

11067455_618783388253458_2932433158416220862_n.jpg

خلاصه سریال مارال با بازی هزال کارا و اراس

خلاصه قسمت اول سریال ‫مارال‬ 

مارال (هازال کایا)دختری ساده ، زیبا ، پاک ، معصوم و مهربونه . از ساده ترین چیزها تو زندگی زیبایی میسازه ، پدر و مادرشو توی یه حادثه از دست داده ، از تموم زندگی فقط مادر بزرگش براش مونده و دو تا آرزو : لونا(قنادی) و سارپ(پسری که دوسش داره) . وقتی مارال یه دختر کوچیک بود و پدرشو از دست داد با دستای کوچیک و مهربون آریا دوباره به زندگی برگشت که حالا مدیر لوناست . حالا مارال توی قسمت قنادی لونا یه گارسونه . سارپ (آراس بولوت اینملی)سرآشپز قنادی و عشق ماراله ، یه کم شیطون و شلوغه اما با معرفت و مهربون ، اون هم یه احساساتی راجع به مارال داره اما اونو خیلی برای خودش زیاد میدونه و میترسه که با نزدیک شدن بهش آسیب برسونه .

یه مدتیه که تو لونا(قنادی) کارا خوب پیش نمیره و مشتری ها به خاطر اشتباهاتی که در بخش ارسال سفارشا رخ میده ناراضین ، همه آریا رو مقصر میدونن ، اون هم این روزا خیلی به هم ریختست چون متوجه شده که بارداره وبعد از اینکه به بنان پدر بچش که یه طراح بااستعداد توی لوناست میگه با استقبال مواجه نمیشه . پدر آریا هم به خاطر اشتباهات پیش اومده خیلی آریا رو سرزنش میکنه اما این وسط فقط یه نفر هست که به فکر آریاست و برای مشکلات اون راه حل داره و اون کسی نیست جز مارال .

مارال که به شدت عاشق سارپه دنبال فرصتی برای ابراز عشقش میگرده و حتی از طرف دوستش آسلی هم کلی تشویق میشه . در نهایت مارال برای سارپ یه یادداشت میزاره و اونو به صرف چای دعوت میکنه بگزریم از اینکه مارال از کارش پشیمون شده ولی سارپ موفق شد که یادداشت رو بگیره و خوشحال برای ملاقات با مارال حاضر میشه اما همینکه اون شب مارال برای دیدار سارپ از مغازه میخواد بیاد بیرون متوجه میشه که آریا قصد خودکشی داره و با یادآوری خاطره بچگیشون اونو از این کار منصرف میکنه ، آریا توی دردو دلاش با مارال میفهمه که اون چقدر لونا رو دوست داره و حتی برای اداره اون لیاقت داره پس به اون پیشنهاد میده که چند روزی جانشینش بشه تا یه مقدار استراحت کنه ، مارال با قبول این پیشنهاد داره از سارپی که توی چایخونه به انتظارش نشسته دور میشه .فردای اون روز همه از مدیریت مارال باخبر ، تقریبا به جز عده ی محدودی بقیه از این موضوع خوشحالن . دنیز همسر حیله گر هالیس هم یکی از مخالف هاست . تمام تلاش اون و بنان برای به دست آوردن لوناست .

هالیس پدر آریا اول با این موضوع مخالفت میکنه ولی بعد با صحبت های دنیز که هدفی جز ریاست لونا نداره ، قبول میکنه که مارال رو سر کار بیاره. اولین ماموریت مارال اینه که مشکل ارسال سفارشات از انبار رو حل کنه اما همینکه وارد انبار میشه میبینه که از اونجا دزدی شده و این دزدی به دستور کسی نیست جز سارپ !
پایان قسمت اولدوستان گلم این سریال پنجشنبه ها ساعت 9:30 شب بوقت ایران ازکانال tv8 ترکیه پخش میشود و این هفته قسمت دوم سریال بود ولی رنکینگ سریال 20 به بالا بود یعنی خیلی پایین بود .

سریال مسئله شرافتی که کرم بورسین در انتظار آفتاب در اون بازی میکنه هم رنکینگش خیلی پایین بود ولی این هفته به طور عجیبی 9 شد پس ممکنه در ادامه سریال مارال هم رنکینگش بالا بیاد.

منبع : mozhganfilm6.persianblog.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.