7813
محل تبلیغ شما
7813
محل تبلیغ شما

عکس بازیگران زن و مرد سریال لطیفه/ دانلود خلاصه قسمت آخر

خلاصه قسمت آخر سریال لطیفه:

سریال لطیفه به زبان اصلی ۸۲ قسمت می باشد . این سریال در دو فصل که هر فصل ۴۱ قسمت می باشد فیلمبرداری شده است. یک سریال عاشقانه و درام می باشد . این سریال محصول کشور ترکیه می باشد . بازیگران اصلی این سریال انگین اکیورک و طوبی بویوک استون می باشند.

لطیفه دنیرز (نقش اول زن سریال) که یک طراح جواهر و زیروآلات در رم زندگی می کند تصمیم می گیرد در شب تولدش در کنار خانواده اش در استانبول باشد.

عمر دمیر (نقش اول مرد سریال) که کمیسر پلیس می باشد و در وان ترکیه خدمت می کند و می خواهد با سیبل آنداچ نامزد کند.

پدر لطیفه و نامزد عمر در شب تولد لطیفه به طور مشکوک در ماشین احمد دنیزر (پدر لطیفه) کشته می شوند. و از این طریق عمر و لطیفه با هم آشنا می شوند. پدر لطیفه که یک سری الماس داشته را جایی پنهان می کند و دشمنانش او را به قتل می رسانند. فردا آن روز پلیس خبر مرگ لطیفه رو میاره و لطیفه به هماره خانواده ش یعنی مادر و خواهرش بزرگش آسلی و نیلوفر خواهر کوچیکترش به پزشکی قانونی میرن. زرین مادر لطیفه به خاطر مرگ شوهرش خیلی ناراحته و نمیتونه برای شناسایی همسرش به سردخونه بره، لطیفه خودش میره و مرگ پدرش رو تایید می کنه.

حسین دمیر برادر بزرگ عمر در اداره پلیس استانبول کار میکنه و مادر عمر الوان پیش اونا زندگی میکنه.

طاهر دوندر که دوست خانوادگی لطیفه بود از طریق متین دوندر برادرزاده اش که اسم واقعی ش فاتح هست ، لطیفه و نیلوفر را تهدید به مرگ میکنه و نیلوفر را گروگان می گیره که لطیفه الماس ها را پیدا کنه و به آنها تحویل بده. لطیفه از موضوع گروگانگیری نیلوفر به خانواده اش چیزی نمیگه. عمر به این قضیه مشکوک می شود و لطیفه را تعقیب می کند. لطیفه به رم می رود که الماس ها را پیدا کند و عمر نیز به رم می رود. اما در رم لطیفه به کمک عمر می تواند دفتر کار مخفی پدرش را پیدا کند که در آنجا با الماس های تقبلی مواجه می شود و همچنین مدارکی که نشان می دهد پدر لطیفه با نام و شرکت لطیفه پول شویی می کرده و عمر به او می گوید که او را کمک می کند. متین با دادن قول دروغ به لطیفه که نیلوفر را آزاد می کند او را وادار به امضای یک سری مدارک می کند که ثابت می کند که خود لطیفه نیز پول شویی کرده است. نیلوفر بعد یه مدت عاشق متین میشه و میتن اون رو اسیر خودش میکنه.

عمر و لطیفه بخاطر این قضیه رابطه هاشون روز به روز بهتر میشه و عاشق هم میشن و به خانواده های همدیگر آشنا میشن و رابطه شونو اعلام میکنن. عمر و لطیفه به هم قول میدن که قاتل و الماس ها رو پیدا کنند و  میتن رو دستگیر کنن. بهار چنار دوست صمیمی لطیفه که تو شرکتشون کار میکنه با لونت در ارتباطه و میخوان به هم ازدواج کنن.

ملک ﻫﻤﺴﺮ ﺣﺴﯿﻦ بخاطر ﭘﻮﻟﺸﻮﯾﯽ ﺳﯿﺒﻞ ﺑﺎ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺳﯿﺒﻞ ﺟﺮ ﻭ ﺑﺤﺚ ﻣﯿﮑﻨﻪ. ﭘﺪﺭ ﺳﯿﺒﻞ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﺣﺎﻟﺶ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﻓﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ . ملک ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻣﺴﺒﺐ ﻣﺮﮒ ﭘﺪﺭ ﺳﯿﺒﻞ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ.

طاهر رئیس قاچاقچیان اعضای بدن انسان و یک قاتل هست و هر وقت کسی رو میکشه سریع در اتاق کار مخفی ش اعضای بدن اون فرد را در میاره و میفرشه. طاهر زن جوانی به نام پینار داره که با شوهر اسلی تانر (خواهر بزرگ لطیفه) رابطه پنهانی داره و این موضوع رو طاهر میفهمه و تانر رو به قتل میرسونه و پینار رو شکنجه میده و میخواد اونو بکشه. مرت دوندر تنها پسر طاهر که علاقه ی زیادی به نیلوفر داره.طاهر چندتا بیمارستان و هتل داره و تو همه اداره ها دست داره و همه رو خریده حتی داداش عمر برای طاهر کار میکنه.

عمر با لطیفه به مراسم خیریه ای که طاهر برگزار کرده میره و باهاش روبرو میشه و میگه من میدونم تو قاتل احمد و سیبل و تانر هستی و قتل اون دوتا رو به گردن تانر انداختی طاهر انکار میکنه. لطیفه میبینه که عمر و طاهر دارن باهم صحبت میکنن و طاهر حالش بد میشه و به لطیفه میگه که عمر چی گفته، لطیفه ﺧﯿﻠﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﻋﻤﺮ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻋﻤﻮ طاهررو ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ، ﺗﻮ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﺘﺮﯾﻦ ﻭ ﺧﯿﺮﺗﺮﯾﻦ ﺁآﺩﻣﻬﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻬﻤﺖ ﻣﯿﺰﻧﯽ!  ﻋﻤﺮ ﻣﯿﮕﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﺷﻮ ﺑﭙﻮﺷﻮﻧﻪ، ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﯿﺮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻩ.

آسلی متوجه میشه که حامله س اون از مرگ شوهرش تانر خیلی ناراحته و با مادرش زرین دعواش میشه و اون رو از پله های خونه هول میده و میمیره و خودش هم حالش بد میشه و بچش سقط میشه.

آرتا و پلین که همکارای عمر هستن  و تو این راه به عمر خیلی کمک میکنن.

ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﮐﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻣﺘﯿﻦ، لطیفه ﺭﻭ ﻭﺍﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﭘﻮﻟﺸﻮﯾﯽ ﮐﺮﺩﻩ، ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺣﺎﻟﺶ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺘﯿﻦ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ. ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﺮﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻓﻮﺭﺍ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﯿﺎﺩ . ﻣﺮﺕ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻣﯿﺮﺳﻮﻧﻪ ﻭ ﻧﯿﻠﻮﻓﺮﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ . ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻣﯿﮕﻪ لطیفه ﺑﺨﺎﻃﺮ من و آﺳﻠﯽ زﻧﺪﮔﯿﺸﻮ ﺗﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩ. ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﺯﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩ، لطیفه ﺭﻭ ﻭﺍﺩﺍﺭ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻼﻑ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ، ﻣﻨﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻭن آﺩﻣﯽ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ لطیفه ﺭﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻩ.

میتن نیلوفر رو به خونه مادرش میبره و میخواد سوپرایزش کنه و و  ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﻣﺘﯿﻦ ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﺍﺻﻠﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﯽ. ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﭘﺪﺭﻡ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩ، ﻭﻟﯽ ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻧﻮ ﻋﻤﻮﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ یعنی طاهر در واقع بابامه اما طوری رفتار میکنم که انگار نمیدونم. ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﯾﻪ ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸﻪ، ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻣﻨﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﻘﻢ ﺭﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ.

حسین و علی و طاهر با هم دستشون تو یه کاسه س و میخوان عمر رو از این پرونده دور کنن و عمر به خاطر اینکه نامزدش کشته شده و به لطیفه قول داده که قاتلا و خلافکارو پیدا کنه دست از این ماجرا بر نمیداره.

لطیفه  به جرم پول شویی به زندان میره و اتفاقاتی تو زندان براش …

این فیلم در شبکه ATV ترکیه در حال پخشه و هنوز قسمت آخر آن پخش نشده است. در آینده ادامه این داستان را برایتان آماده خواهیم کرد.

منبع: www.noonoab.ir  *گروه ترجمه و گردآوری سایت نون و آب

عکس های پشت صحنه سریال لطیفه

latifeh_cafeseven.net_

عکس های بدون سانسور سریال لطیفهlatifeh_cafeseven.net_2

سریال لطیفه چند قسمت داردlatifeh_cafeseven.net_3

عکس های پشت صحنه سریال لطیفهlatifeh_cafeseven.net_4

جدیدترین عکس های سریال لطیفهlatifeh_cafeseven.net_5

عکس بازیگران زن سریال لطیفهlatifeh_cafeseven.net_6 latifeh_cafeseven.net_7 latifeh_cafeseven.net_8 latifeh_cafeseven.net_9 latifeh_cafeseven.net_10 latifeh_cafeseven.net_11 latifeh_cafeseven.net_12 latifeh_cafeseven.net_13 latifeh_cafeseven.net_14 latifeh_cafeseven.net_15 latifeh_cafeseven.net_16

 

منبع : cafeseven.net

پاسخ دهید