21
محل تبلیغ شما
21
محل تبلیغ شما

توهین به ایران و کشورهای دیگر یکی از اقدامات معمول آمریکایی هاست . آنها هر زمان در مقابل ایرانیان و قدرت آنها دچار ضعف می شوند پاسخی غیر معقول می دهند.

 “تام کاتن” سناتور آمریکایی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه آمریکایی “ای بی سی نیوز” (ABCNews) وزیر خارجه کشورمان را “ازخودراضی و خودبرتربین” خطاب کرد. 

 سناتور آمریکایی 

ظریف شنبه در پیامی ویدئویی از آمریکا خواسته بود “شهامت امتیازدهی” و “خرد کنارگذاشتن توهمات” را برای رسیدن به یک توافق داشته باشد.

 بر اساس گزارش پایگاه خبری “بریت بارت” (Breitbart)، کاتن در واکنش به پیام ظریف گفت: «ایران رژیمی ضدآمریکایی، حامی تروریسم و قانون شکن است که هزاران آمریکایی را از بیروت گرفته تا عراق و افغانستان به قتل رسانده است.»

  این مقام آمریکایی در واکنش به پیام ویدئویی ظریف گفت: «آن ویدئویی که وزیرخارجه ایران آخرهفته با آن لحن ازخودراضی و متکبرانه گذاشت دقیقا نشان می دهد تا کجا به سمت موضع ایران جلو رفته ایم. ایران از یک موضع ضعف در حال مذاکره بود… ایران باید با یک گزینه ساده روبرو می شد: برنامه هسته ای خود را به طور کامل منهدم کنند یا با ویرانی اقتصاد و انهدام نظامی تأسیسات هسته ای شان مواجه شوند. چنان که از این ویدئو پیداست، آن ها خیال می کنند در موضع قدرت قرار دارند و همه کارت ها دست آن ها است.»

 او همچنین گفت: «تهدید به اقدام نظامی باید برای اطمینان از دستیابی به یک توافق قوی، به عنوان یک گزینه باقی بماند.»

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید