26

دختر ایتالیایی که سال گذشته به داعش پیوست، این گروه را الگویی تمام‌عیار دانست و بریدن سر افراد را اجرای شریعت اسلامی نامید.

ماریا که خود را فاطمه نامیده است، در یک گفتگوی اینترنتی به روزنامه “کویرا دی لاسرا” ایتالیا گفت: پس از گرویدن به دین اسلام، چند روز پس از ازدواج با همسر آلبانیایی‌ام به نام “الدو کوبوزی” به سوریه رفتم. پس از آن همسرم فوراً به پادگان آموزشی اعزام شد و خودم نیز در گروهان زنان، در زمینه استفاده از سلاح آموزش دیدم.دختر ایتالیایی: داعش بی‌نظیر است!

گفتگویی اینترنتی با دختر عضو داعش

پلیس ایتالیا والدین و خواهر این دختر را که به اسلام گرویدند و اعضای خانواده همسرش را به اتهام تروریسم بازداشت کرده است.

ماریا که ۲۸ ساله است به این روزنامه ایتالیایی گفت: تلاش کردم والدین و خواهرم را درباره سفر به سوریه و پیوستن به داعش متقاعد کنم و به آن‌ها ثابت کنم که می‌توانند در آنجا زندگی خوبی داشته باشند.

ماریا ژانویه ۲۰۱۵ با ارسال نامه‌ای به دوستانش، حمله به مجله “شارلی ابدو” فرانسه را که کاریکاتورهای موهن درباره پیامبر (ص) منتشر کرده بود، به آنان تبریک گفته بود.

به نظر می‌رسد ماریا که دانشجوی دانشگاه “میلان” بود، توانسته خانواده‌اش را برای پیوستن به داعش متقاعد کند، چون آنان قبل از بازداشت به دست پلیس ایتالیا، اثاثیه خانه را فروخته بودند و قصد گرفتن گذرنامه را داشتند.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید