16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

تمیز کردن و شستن پتو پشمی مشکل تر از تمیز کردن ملحفه ها است و زمانبرتر است.پتوها هم چنین به مراقبت بیشتری نیاز دارند.اگر پتوها کثیف شده و بوی نامطبوعی گرفته اند ، باید شسته شوند.اگر قصد دارید خودتان در منزل پتو را بشویید ، نکاتی هست که باید در نظر بگیرید که تمام این نکات در این مقاله ارائه شده است.فقط کافی است شما چند دقیقه ای وقت بگذارید و این مطالب را بخوانید.

پتو را بتکانید

قبل از اینکه قدم برای شستن پتو پشمی بردارید ، آن را بتکانید و آن را در یک محل تهویه مناسب آویزان کنید.بعد از انجام این مرحله شاید لازم نباشد که به شستن پتو متوسل شوید.

پتوهای پشمی را با یک برس نرم برس بزنید

پتو را روی یک سطح تمیز پهن کنید و آنگاه با استفاده از یک برس نرم خاک های فرو رفته در آن را خارج کنید.این امر باعث می شود که الیاف پشم همه در یک جهت قرار بگیرند و هرگونه لکه سطحی برداشته شود.

ترفند‌هایی برای شست وشوی آسان پتو

لکه ها را سریعا برطرف کنید

اگر لکه ای روی پتو ایجاد شد ، سریعا لکه ها را با یک ماده پاک کننده ملایم و یا محلول سرکه برطرف کنید.اگر اینکار را بلافاصله بعد از ایجاد لکه ها انجام ندهید ، ممکن است لکه ها دیگر از روی پتو بیمارستانی پاک نشوند و یا حذف آن سخت تر شود.

پتوهای پشمی را که به شدت آلوده هستند بشویید

برای شستن پتوهای پشمی به شدت آلوده ، لازم است قبل از شستشو ، دستورالعمل های حک شده روی برچسب مراقبتی را رعایت کنید.اگر روی برچسب نوشته شده است که پتو قابل شستن در ماشین لباسشویی است ، می توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید.مهمترین نکته در این زمینه استفاده از چرخه ملایم ماشین لباسشویی ، استفاده از آب سرد و مواد شوینده مخصوص پشم است.

ممکن است ماشین لباسشویی شما ظرفیت لازم برای شستن پتو راشل شما را نداشته باشد که در اینصورت میتوانید آن را با دست بشویید.برای این منظور یک ظرف بزرگ متناسب با اندازه پتو را با آب سرد پر کرده و مواد شوینده ملایم را اضافه کنید.آنگاه پتو را درون ظرف قرار دهید بطوری که آن کاملا در آب قرار گیرد و اجازه دهید تا برای مدتی در آب خیس بخورد و آنگاه اقدمات لازم دیگر را انجام دهید تا زمانی که پتو کاملاً تمیز شود.

نحوه شستن پتو

خشک کردن پتوهای پشمی

برای خشک کردن پتوهای پشمی ، بهتر است آنها را بر روی سطح صاف در بیرون آویزان کنید.همچنین مهم است که آنها را به دور از نور مستقیم آفتاب آویزان کنید.از قرار دادن پتو پشمی در خشک کن خودداری کنید ، زیرا می تواند نرمی و شکل آن را از بین ببرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت پتو راشل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید