26

امروزه با مدرنیته شدن سبک زندگی ها ، معماری و دکوراسیون منزل از مهم ترین مسائل و دغدغه های افراد شده است.

سرویس بهداشتی نیز جزئی از دکوراسیون خانه محسوب می شود و شیک بودن آن هم مورد توجه است.

روشویی در طرح ها و جنس های مختلف نیز نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد تا حدی که می توان با انتخاب سینک های جدید و متفاوت فضای داخلی سرویس بهداشتی را به کلی تغییر داد.

یافتن روشویی مناسب که با محیط و سرویس بهداشتی همخوانی داشته باشد کار مشکلی است .

 

روشویی

نکته اول و مهم و اساسی در انتخاب روشویی این است که ابتدا سعی شود رنگ و جنس سرویس با کف پوش و دیوارهای محل هماهنگی لازم را داشته باشد.

مورد دوم سعی کنید روشویی از جنس سنگ انتخاب کنید ،درست است که در نگاه اول شاید روشویی شیشه ای و پلاستیکی به نظر شما زیبا جلوه کند ولی به مرور زمان دچارلک هایی می شوند که پاک کردنشان زمان بر و مشکل است و دیگر آن زیبایی اولیه را ندارد.

مورد سوم این است که متناسب با فضای خود ،جنس و رنگ را انتخاب کنید به طور مثال اگر فضای شما کوچک است از روشویی براق به جای مات استفاده کنید چرا که باعث بزرگتر نشان دادن فضای سرویس بهداشتی شما می شود.

مورد چهارم انتخاب نور مناسب است، باید نور فضا به اندازه ای باشد که هنگام اصلاح دچار مشکل نشوید و نور زیاد فضای شما را زیباتر می کند.

صدها نکته دیگر در انتخاب یک روشویی مناسب وجود دارد که دیدن مدل های متنوع در سایت ما میتواند به شما کمک کند.

طراحی های متفاوت و تنوع در کاربردهای مدل روشویی سرویس بهداشتی انتخاب و تهیه سینک مناسب شما را با گزینه های متعددی امکان پذیر می کند.

گروه بازرگانی داوری انواع مدل های روشویی سنگی ، روشویی فانتزی و روشویی کلاسیک را عرضه  کرده که با دیدن آن ها می توانید ایده بگیرید.

قبول سفارشات در هر طرح و رنگ و سایزی که مد نظر شماست در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید