22
محل تبلیغ شما
22
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار علمی و آموزشی

برو بریم »
طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان

طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان

طراحی های مختلف گیربکس حلزونی سهند دور اصفهان شرکت سهند گیربکس که در شهر اصفهان داری کارخانه تولید گیربکس می باشد از برترین ها در ...

پرینترهای سه ‌بعدی همیشه برای پرینت آیتم های بزرگ با مشکلات جدی مواجه بوده اند، ضمن اینکه گاهی هزینه و زمان سر هم کردن قسمت های کوچک پرینت شده نیز باعث می گردد که کاربران از انجام آن صرفه نظر کنند. اخیراً شرکت “BlackBelt” که زیر نظر “Kickstarte” فعالیت می‌کند، با بهره بردن از یک سیستم نوار نقاله موفق به ساخت یک پرینتر سه‌بعدی شده است که هیچ محدودیتی برای پرینت آیتم های بزرگ و طویل ندارد. همانطور که میدانید نقاله ها کاربردهای فراوانی در صنعت از ابتدا تا کنون داشته اند که استفاده در  پرینتر سه بعدی  “BlackBelt” یکی از جدید ترین آن ها می باشد. نوار نقاله این پرینتر که از کامپوزیت فیبر کربن ساخته شده، فرصتی برای پرینت آیتم های بزرگتر را در اختیار قرار میدهد.

محدوده پرینت در این پرینتر 34 در 34 سانتی‌متر است که شامل یک میز بزرگ برای قرارگیری بخش‌های پرینت شده در جلوی آن می باشد.. نازل این پرینتر سه بعدی طولی که قابل تعویض هم هست، می‌تواند برای زوایای مختلف نظیر 15، 25 ، 34 و 45 درجه تنظیم شده و ساختارهای مختلفی را نمونه سازی کند. این زاویه های منحصر به فرد باعث می گردد که قطعه از روی لبه پرینت گردد ، در این پرینتر برخلاف سیستم های FDM معمولی پرینت قطعه  از پائین به بالا  انجام نمی شود و از لبه صورت می پذیرد، همین ویژگی ها اجازه می دهند آیتم های طویل به طور مثال پنل طولی یک سمت ماشین و یا حتی چندین آیتم کوچک را بتوان پرینت کرد.

در حال حاضر پرینتر جدید “Blackbelt” با مواد اولیه ای مثل  ABS، PLA و PETG  کار می‌کند ولی به گفته این شرکت در آینده نزدیک مواد اولیه دیگری نیز برای این پرینتر قابل استفاده خواهند بود. قیمت اولیه مدل رومیزی این پرینتر درحدود 10هزار و 600 دلار است و نمونه‌های ایستاده و بزرگتر آن تا 14 هزار و 100 دلار قیمت خواهند داشت.

 
 
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید