2
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش و زیبایی

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

اتوی مو بی خطر نیست

مجموعه : آرایش و زیبایی زیر موضوعات : اخبار زیر موضوعات : اسرار خانه داری زیر موضوعات : بازار زیر موضوعات : سلامت موها

بیایید این را بپذیریم ، همه ی ما به طور طبیعی موهای صاف نداریم ، بنابراین همیشه در تلاش هستیم تا با روش های مختلف موهای خود را صاف کنیم.صاف کردن مو با اتوی مو در خانه و یا با استفاده از مواد شیمیایی در سالن های آرایشی ، عوارض زیادی به همراه دارد.هرچه مو فرتر باشد ، از این محصولات بیشتر استفاده می شود و خسارت وارد شده به مو نسبتاً بیشتر است.

از اتو مو مناسب استفاده کنید

اگر از اتو مو برای صاف کردن موها استفاده می کنید ، با رعایت برخی از موارد احتیاطی میتوانید تا حدودی خسارات وارده به موها را کاهش دهید.البته نوع اتو مو هم بسیار مهم است.صاف کردن موها با اتو مو بی کیفیت ، باعث آسیب بیشتری به موها می شود.برای خرید اتو مو باکیفیت بالا با قیمت مناسب ، با فروشگاه لوازم خانگی گریمن ارتباط برقرار کنید.

وقتی نوبت به انتخاب اتوی مو می رسد ، به دنبال گزینه های ارزان قیمت نروید ، چون قیمت پایین ، معمولا به معنای کیفیت پایین است.اتو موهای ارزان قیمت اغلب بیش از حد گرم می شوند و این امر باعث قرار گرفتن مو در معرض گرمای بیش از حد و آسیب به مو می شود.

عوارض اتو مو

عوارض

عوارض واقعی مواد شیمیایی و اتوی مو این است که باعث خشک شدن مو و شکننده شدن آن می شود.این خشکی همچنین می تواند منجر به وز شدن و موخوره مو شود.موها به شدت آسیب می بینند و در بعضی موارد نیز می سوزند.اثرات منفی که رخ می دهد نسبتاً بسیار بیشتر از سایر حالت دهنده های مو است.

اگر می خواهید فرایند صاف کردن مو را در خانه انجام دهید ، خشک کن یا اتوی مو را که براساس سیستم های یونی است انتخاب کنید.دلیل اصلی آن این است که سطح گرمایشان نچسبیده و باعث آسیب کمتری به موها می شود.

ریزش مو: ریزش شدید مو پس از صاف شدن مو به دلیل استفاده از گرما رایج است.استفاده از مواد شیمیایی خشن همچنین باعث آسیب به ریشه مو و پوست سر می شود که منجر به خشکی و ریزش مو می شود.

تأثیر بر سلامت مو: صاف شدن مو باعث شکنندگی و خشکی مو می شود.با استفاده از سشوارها و اتو مو ، میزان رطوبت طبیعی در مو از بین می رود.براقیت طبیعی مو در عجله برای صاف کردن مو به خطر می افتد.

عوارض استفاده از اتوی مو

موارد احتیاط

از سشوار و اتو مو ، گاه به گاه و کم استفاده کنید.قبل از فرآیند صاف کردن موها ، اطمینان حاصل کنید که موهای شما خشک است و همچنین باید قبل از استفاده از اتوی صاف کننده ، موها را با محصول محافظ حرارت بپوشانید.

زمان صاف کردن موها با اتو مو مطمئن شوید که اتو مو زیاد داغ نیست و مهمتر از همه اتو مو را به مدت طولانی روی موها قرار ندهید.

به یاد داشته باشید ، اگر صدمه ای به کوتیکول وارد شود ، قابل جبران نیست.بعد از آن دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.بنابراین ، همیشه بهتر است که هنگام استفاده از محصولات حالت دهنده و یا درمان موهای خود به روش دیگری ، موارد احتیاطی را رعایت کنید.وقتی موهایتان خیس است از اتو استفاده نکنید.قبل از استفاده از اتو صاف کننده مو ،  گرما را آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای موهای شما مناسب است.

صاف کردن مو در خانه

وقتی موهای خود را در خانه صاف می کنید ، نتایج مطابق آنچه در سالن کسب می کنید ، نیست.هنگام دوش گرفتن مو از نرم کننده عمیق استفاده کنید.این تا حدی از آسیب مو جلوگیری می کند.

اگرچه قطعی نیست که صاف کننده مو به موهای شما آسیب برساند ، اما در هر صورت موهای شما را شکننده می کند.محصولات اصلی آسیب رسان مواد شیمیایی و گرمای وارد شده به مو هستند.اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید ، باید به یک سالن خوب که تجربه و تخصص انجام این فرآیند را دارد مراجعه کنید.

جهت اطلاع از قیمت لوازم خانگی گریمن لینک را کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید