90

تازه های بهداشت کودکان

برو بریم »
جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

مقدمههزینه ارتودنسی دندان بر اساس فاکتورهای متفاوت، می تواند فرق کند. فراموش نکنید وقتی بیماری قصد انجام ارتودنسی را دارد، بر اساس میزان حرکات دندانی ...

در این مقاله خواهید آموخت که چگونه لباس زیر مناسب کودکان خود را انتخاب کنید. انتخاب لباس زیر مناسب برای کودک مهم است. چه در ابتدای آموزش استفاده از توالت به کودک باشید و چه از نقطه عطف “خشک تمام روز” عبور کرده باشید. بدن کودک پوست حساسی دارد که باید اصول انتخاب لباس متناسب با پوست کودک رعایت گردد.

شما باید برای انتخاب لباس زیر کودک خود در ابتدا با انواع لباس زیر بچگانه و همچنین ملاک های انتخاب لباس زیر کودک آشنا باشید. بیایید نگاهی به رایج ترین گزینه ها برای لباس زیر بچه گانه و بهترین انتخاب لباس زیر برای بچه ها داشته باشیم.

 

انتخاب بهترین لباس زیر برای کودکان

انتخاب بهترین لباس زیر برای کودکان

 

انواع لباس زیر کودکانه

لباس زیر بچگانه در طیف گسترده ای از برش ها و سبک ها موجود است ، تقریباً به همان اندازه که برای بزرگسالان انواع لباس زیر طراحی می شود.

Briefs

این نوع لباس های زیر متداول ترین برش لباس زیر کودکان است زیرا هم برای پسران و هم برای دختران مناسب است. کمری Brief معمولاً از زیر ناف شکم شروع می شود و تا کشاله ی ران امتداد دارد که کاملاً مناسب و اندازه بدن است.

Boxers

شکل بوکسورها مانند شورت است و از ناحیه ساق پا گشاد می شوند.

Boxer Briefs

مشابه با بوکسورها و مانند شورت ها تا نزدیک به زانو امتداد دارند با این تفاوت که چسبان تر و در قسمت خشک دارای یک فضای آزاد هستند.

Pull-Ups

این نوع ، هم زیرپوشهای یکبار مصرف تمرینی را که برای یک بار پوشیدن طراحی شده اند و هم لباس های زیر کودک نوپا به سبک کوتاه که دارای بالشتک جاذب است را در بر می گیرد. البته لباس های زیر کودک یکبار مصرف نیست و گونه ای طراحی شده است که به طور مکرر به همان شیوه لباس زیر معمولی پوشیده می شود.

اینکه کدام یک بهترین است به کودک ، آموزش استفاده از سرویس توالت و سبک زندگی شما بستگی دارد.

 

انتخاب بهترین لباس زیر برای کودکان

 

کودکان نوپا چه زمانی باید لباس زیر بپوشند؟

اینکه کودک شما از چه سنی باید لباس زیر را بپوشد ، بستگی به این دارد که شما چگونه می خواهید توالت را به او آموزش دهید. هنگامی که کودک شما برای آموزش توالت آمادگی نشان داد ، شما می توانید برای او لباس زیر معمولی یا کشی یکبار مصرف تهیه کنید.

جهت خرید لباس زیر بچگانه مناسب برای فرزند خود تولیدکننده لباس زیر بچه گانه کلیک کنید.

 

چگونه بهترین لباس زیر کودکانه را انتخاب کنیم؟

در انتخاب لباس زیر کودک باید چند اصل را در نظر بگیرید:

مواد

پنبه محبوب ترین ماده برای لباس زیر کودکان است. بسیاری از والدین پنبه ارگانیک را انتخاب می کنند. آنها این کار را انجام می دهند تا تعداد مواد شیمیایی بالقوه سمی را که فرزندان آنها در معرض آنها قرار دارد به حداقل برسانند.

ماندگاری

اینکه لباس زیر بچه های شما در برابر سختی های ماشین لباسشویی و خشک کن مقاومت می کند ، مهمترین نکته هنگام انتخاب شماست. این امر به ویژه هنگامی اهمیت می یابد که شما در حال آموزش مهارت های استفاده از توالت به کودک باشید و ممکن است کودک شما در طول روز چندین تغییر لباس زیر را تجربه کند.

شما قطعا نمی خواهید چند جفت لباس زیر را دور بریزید و هزینه تعویض آن را هر چند هفته یکبار بپردازید. با شست و شوی مناسب و انتخاب جنس مناسب از حفظ شکل ، رنگ و جنس لباس آن می توانید اطمینان حاصل کرده و از این مسئله جلوگیری کنید.

آسایش

بعضی از لباسهای زیر کاملاً متناسب و جذب است که بعضی از کودکان آن را دوست ندارند. اما همینطور ممکن است لباس زیر گشاد برای کودکان دیگر ناراحت کننده باشد. اندازه مناسب وزن و اندام کودک خود را پیدا کنید تا بهترین تناسب را در بدن او داشته باشد.

توجه داشته باشید که لباس زیر کودک باید بدون درز باشد. درزها امکان تحریک پوست حساس یا آزار کودکان با مشکلات حسی را دارند.

ظاهر

این مسئله ممکن است برای اکثر والدین مسئله بزرگی نباشد ، اما ممکن است عامل تعیین کننده ای در مورد پوشیدن لباس زیر توسط فرزند شما باشد. بهترین کار این است که طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها از لباس زیر را انتخاب کنید که کودک شما با پوشیدن آن خوشحال می شود.

سن

اگر کودک شما در حال حاضر در حال آموزش مهارت های یادگیری استفاده از سرویس است ، ممکن است بخواهید برای او لباس زیری بخرید که دارای یک فضای خالی برای تخلیه تصادفی باشد. این لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که تخلیه کوچکی را که ممکن است قبل از رسیدن کودک شما به توالت شروع شود را می گیرند.

نکته دیگر این است که کودک شما می تواند لباس های زیر را بدون کمک بالا و پایین بکشد. بچه های کوچکتر ممکن است در لباس پوشیدن خود مشکل داشته باشند ، بنابراین لباس زیر با کمری و سوراخ های پای آزادتر ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید