18

اقتصاد > گزارش آگهی – بیشتر ما دلمان می خواهد که تعطیلات نوروز را از شلوغی های شهر، به خلوتی پناه ببریم و در جایی به دور از هیاهو و آلودگی، چند روزی را استراحت کنیم. شاید بهترین راه حل کویر باشد.

کویر انگار جایی است دور از ما، جایی در دور دست ها، جایی شگفت، غیر عادی و در عین حال چنان جذاب که گرچه با تصوری که از آن داریم برای زندگی کردن چندان مناسب به نظر نمی رسد. با این همه می توان به آن پناه برد. می شود به آنجا فرار کرد. اما دانستن راه و طریق سفر کردن به کویر، اصل اول این فرار است. پس سفر کردن با تور توصیه ی اصلی من است. بی شک تور کویر یکی از تورهای ثابت پکیج های تور نوروز 94 آژانس های گردشگری است.

بهار، فصل سفر، فصل کویر
هرساله تورهای زیادی در نوروز به مقصد کویر برگزار می شود. درتورهای کویر اغلب از روستاهای کوچک جاذبه های طبیعی و آثار باستانی بازدید به عمل میآید. در تور کویر آدمها به دنبال سکوت، هوای پاک زندگی روستایی وجاذبه های بکر طبیعی هستند.

کشور ما ایران از تنوع اقلیمی بسیاری برخورداراست. وجود دریا جنگل کوهستان و کویر فرصت مناسبی برای تورهای طبیعت گردی به وجود آورده است. در سالهای اخیر به دلیل توسعه تورهای طبیعت گردی گردشگران به تور کویر علاقه بالایی نشان داده اند و سایت های طبیعی زیادی برای استفاده گردشگران تجهیزشده است. اوکمپ های کویری و هتل های کویری گویای این مطلب اند. کویرها مناطقی گرم و خشک هستند که در فصل های گرم سال، گرمای طاقت فرسای روز و در فصل های سرد، سرمای طاقت فرسای شب، مانع از سفر کردن به آن می شود. اما بهار و به خصوص نوروز، بهترین زمان برای شرکت در تور کویر است.

تجربه ی هیجان در سکوت کویری
حالا اگر می خواهید تصمیم خود را برای دوری از هیاهو و آلودگی های شهری در نوروز 94 عملی کنید، کافی ست با پرس و جو، سرچ در گوگل و یا توصیه ی اطرافیان، آژانس گردشگری را پیدا کنید و با دیدن پکیج های تور نوروز 94 هر کدام، سفر دلخواه خود را انتخاب کنید. اما پیشنهاد به شما، انتخاب یک شرکت معتبر طبیعت گردی ست. شرکت های طبیعت گردی مجریان تورهای خاص طبیعت گردی هستند و بهترین راه برای شما که می خواهید خاص و متفاوت سفر کنید، جستجوی تور کویر در پکیج تورهای نوروز 94 این آژانس هاست. تورهایی پر از ماجراجویی و هیجان در عین سکوت کویری شان.

2121

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.