16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

یکی از بزرگترین عواملی که می تواند تعیین کند افراد از کدام سنگ ساختمانی استفاده کنند ، قیمت آن است.امروزه بسیاری از انواع سنگها به راحتی در دسترس هستند و قیمت متفاوتی هم دارند.در مورد انتخاب سنگ گزینه های مختلفی وجود دارد ، با طیف وسیعی از قیمت ها که تقریباً با هر بودجه ای مطابقت دارد.تامین کننده هنگامی که به شما در تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع سنگ کمک می کند ، باید همچنین بودجه شما را درخواست کند.

عوامل متعددی قیمت سنگ را تعیین می کنند

عوامل زیادی قیمت سنگ ساختمانی را تعیین می کنند.در دسترس بودن ، تقاضای بازار ، کیفیت و حمل و نقل از جمله مواردی است که بر قیمت سنگ انتخابی شما تأثیر می گذارد.وقتی بودجه مشخصی دارید ، این می تواند یک مزیت باشد ، زیرا راحت تر میتوانید بهترین نوع سنگ را متناسب با نیاز و بودجه خود از فروشگاه سنگ اصفهان انتخاب کنید.

  • در دسترس بودن : در دسترس بودن یا نبودن سنگ بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.معمولاً اگر به سختی می توان سنگ را به دست آورد ، می توان انتظار داشت که قیمت گران تر باشد.
  • اندازه سنگ: همه اسلب سنگی در اندازه مورد نیاز برای پروژه شما موجود نیست.ممکن است یک تخته سنگ متناسب با طرح پروژه شما نباشد و شما مجبور شوید یک قطعه اضافی سفارش دهید.قیمت را می توان با اندازه سنگ و میزان ضایعات بلوک ها در رابطه با پروژه به پایان رسیده تعیین کرد.
  • ضخامت سنگ: ضخامت سنگ نیز می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.هرچه محصول ضخیم تر باشد ، معمولاً گران تر است.بسته به نیاز شما ، هرچه سنگ ضخیم تر باشد ، می توانید انتظار پرداخت بیشتر را داشته باشید.
  • زیبایی شناسی سنگ (کیفیت ، رنگ ، طراحی): ظاهر سنگ ساده ترین و مشهودترین شاخص قیمت است.صفحات سنگی با سایه های رنگی کمیاب گران تر هستند ، مانند قرمز ، آبی ، بنفش و غیره.سنگی که از نظر رنگ بسیار یکدست است و هیچ حرکت یا رگه ای در دال ندارد ، بسیار فراوان تر و در نتیجه هزینه کمتری دارد.
  • نوع سنگ:سنگ ها بطورکلی به دو دسته سنگ مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی می شوند و معمولا قیمت سنگ های طبیعی بیشتر از سنگ های مصنوعی است.
  • کیفیت (درجه) سنگ: درجه سنگ متغیر مهمی در قیمت و کیفیت سنگ است.سه درجه برای سنگ طبیعی وجود دارد: تجاری ، استاندارد و درجه 1.سنگ درجه 1 بهترین انتخاب است و گران تر است.به طور خلاصه ، درجه سنگ با قیمت سنگ ارتباط مستقیم دارد و کیفیت (درجه) به قیمت مربوط می شود.

قیمت سنگ ساختمانی

انواع سنگ طبیعی

انواع مختلفی از سنگ طبیعی وجود دارد که بین صاحبان خانه ها محبوب است.گرانیت ، سنگ مرمر و کوارتزیت انواع مورد علاقه سنگ طبیعی هستند که توسط صاحبان خانه استفاده می شوند.هر یک از انواع سنگ های فوق دارای ترکیب زمین شناسی ، سختی و رنگ متفاوتی هستند که همه می توانند به تفاوت قیمت کمک کنند.

منشا سنگ

منشا سنگ طبیعی نیز عامل متمایز کننده قیمت و کیفیت سنگ است.برزیل ، ایتالیا ، هند و چین کشورهای صادر کننده سنگ طبیعی هستند.سنگی که از چین سرچشمه می گیرد به دلیل هزینه کم نیروی کار و رنگهای غیر عجیب و غریب بسیار ارزان تر از سنگ سایر مناطق است.

ایتالیا گرانترین سنگ های مرمر جهان را به دلیل زیبایی و کمترین میزان عرضه دارد.برزیل و هند مقدار زیادی از معادن سنگ طبیعی دارند و در درجه اول گرانیت صادر می کنند و در حالی که هر دو منطقه دارای مواد بسیار عجیب و غریب هستند ، هیچ یک از آنها کیفیت و رنگ سنگ مرمر ایتالیا را ندارند.

در نتیجه ، قیمت و کیفیت سنگ طبیعی بستگی به رنگ ، نوع ، درجه و منشاء سنگ دارد.با این حال ، ممکن است یک سنگ با کیفیت خوب با بودجه محدود داشته باشید و سنگ فروشی اصفهان می تواند بر اساس استفاده ، نیاز و بودجه شما در جستجو به شما کمک کند.

قیمت سنگ

چه عواملی بر قیمت سنگ های مصنوعی تأثیر می گذارد؟

سنگ مصنوعی یک جایگزین بسیار محبوب برای سنگ طبیعی است:مقاوم در برابر حرارت و لکه ، تمیز کردن آسان و قوی است.این همچنین یک سرمایه گذاری است که سالها به طول می انجامد – بنابراین مهم است که شما انتخاب درست را انجام دهید.

یکی از بزرگترین عواملی که بر خرید شما تأثیر می گذارد ، قیمت آن است که بسته به نوع سنگ مهندسی شده شما می تواند بطور قابل توجهی متفاوت باشد.

  • سنگهای مصنوعی بر اساس میزان سختی تولید آنها قیمت گذاری می شوند.
  • سنگهای سفید خالص هنوز گرانتر هستند ، زیرا تهیه سنگ سفید بی عیب و نقص دشوار است.
  • ظاهر طبیعی تر ، گران ترین نوع سنگ مهندسی شده است ، زیرا ساخت آنها سخت تر است و اغلب دست ساز هستند.
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید