16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

راه های مختلف برای گرم کردن خانه شما

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : اخبار اجتماعی زیر موضوعات : اخبار اقتصادی زیر موضوعات : اسرار خانه داری زیر موضوعات : بازار

روشهای مختلفی برای گرم کردن خانه شما وجود دارد.با رسیدن به فصل سرما و یخبندان ، گرم نگه داشتن خانه ، از اهمیت زیادی برخوردار است.در این مقاله چند راه برای گرم کردن و گرم نگه داشتن خانه شما در طول زمستان آورده شده است.

سیستم های گرمایشی می توانند از انواع منابع سوخت از جمله گاز طبیعی ، پروپان ، روغن سوخت ، سوخت های زیستی (مانند چوب) و برق استفاده کنند.

بخاری گازی

بخاری گازی

بخاری گازی یک وسیله گرمایشی است که با گاز طبیعی و یا گاز مایع کار میکند.این دستگاه از یک محفظه بسته فلزی تشکیل شده است که برای نصب آن به یک لوله دودکش و یک لوله برای انتقال گاز ، نیاز داریم.

شومینه

شومینه

نصب شومینه روشی مناسب برای گرم کردن محیط خانه است.شومینه ها انواع مختلفی دارند.در گذشته شومینه ها برای تولید گرما به چوب نیاز داشتند.نصب و استفاده از شومینه های چوبی مشکل است ، چون این شومینه ها برای نصب ، به دودکش نیاز دارند و هم چنین جمع آوری و حمل چوب برای تامین سوخت این شومینه ها مشکل است.در حال حاضر شومینه های گازی که با گاز طبیعی و یا پروپان کار میکنند ، جایگزین شومینه های چوبی شده اند ، زیرا نصب آنها ساده است و نیازی به دودکش عمودی ندارند.

رادیاتورهای قرنیزی

رادیاتورهای قرنیزی

رادیاتور قرنیزی وسیله ای است که در زیر پنجره ها و گوشه های خانه نصب میشود و برای انتقال حرارت به محیط داخلی خانه مورد استفاده قرار میگیرد.این رادیاتورها گرما را از طریق چرخش آب داغ ، به محیط بیرون تابش میکنند.

این سیستم ها از یک دیگ بخار متمرکز برای گرم کردن آب استفاه میکنند.درواقع رادیاتور قرنیزی یک نسخه به روز شده و تکامل یافته از سیستم های رادیاتور قدیمی قائم است و جنس آن معمولا از مس و آلومینیوم می باشد.

مهمترین مزیت استفاده از سیستم گرمایشی از طریق رادیاتور قرنیزی ، فضای کمی است که این وسیله اشغال میکند.قرنیز حرارتی ، بهترین انتخاب برای خانه های کوچک آپارتمانی است.رادیاتورهای قرنیزی ، می توانند راندمان انرژی بسیار خوبی را ارائه دهند.بعلاوه دما در این رادیاتورها قابل تنظیم است و سیستم های رادیاتور قرنیزی بسیار بادوام بوده و نیاز به نگهداری کمتری دارند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید