18

اقتصاد > اقتصاد کلان – نسیم آنلاین نوشت:

واعظی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌‌های اخیر بسیاری از روستائیان نتوانسته‌اند در روستاهای خود بمانند به همین منظور سیاست پست بانک باید ارائه تسهیلات به روستائیان برای ماندگاری در روستا‌ها باشد.

محمود واعظی روز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های پست بانک همزمان با دهه فجر، گفت: سیاست دولت این است که از همه ابزار‌ها برای ایجاد کسب و کار بیشتر و در ‌‌نهایت افزایش فرصت‌های شغلی استفاده کند.

او توجه ویژه به مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار از امکانات و محروم مرزی و روستایی را از دیگر سیاست‌های این دولت ذکر کرد و گفت: به همین منظور از یکسال و نیم گذشته خدمت رسانی به این مناطق در اولویت‌های کاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هم افزایی شرکت‌های پست، مخابرات و پست بانک برنامه ریزی‌هایی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

واعظی گفت: با توجه به مزیتهای این وزارتخانه هیچ بانکی نمی‌تواند اینگونه با هزینه کم خدمت رسانی را در اقصی نقاط مختلف کشور عملیاتی کند.

او گفت: بنا داریم با ارائه تسهیلات به روستائیان نسبت به توانمندسازی آن‌ها اقدام نمایم تا در زمان کشت و فعالیت از این تسهیلات بهره‌مند گردند و در زمان برداشت نسبت به بازپرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: همچنین با استانداری‌ها کشور توافق شده تا منابع دهداری‌ها را در اختیار پست بانک قرار دهند تا منابع پست بانک تجمیع و در جهت ارایه خدمات بیشتر به روستائیان مورد استفاده قرار گیرد.

واعظی گفت: با راه اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت در کشور ارائه خدمات آسان‌تر خواهد شد و به جای دولت الکترونیک می‌توان در آینده از آن به عنوان دولت همراه نام برد.

گفتنی است، امروز با حضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ساختمان جدید مدیریت شعب منطقه ۲ پست بانک تهران و ۲۷۸ پروژه دیگر و همچنین راه اندازی خدمات جدید بانکداری الکترونیکی از جمله دستگاه خوددریافت، موبایل بانکینگ و خود‌پرداز غیرنقدی به بهره برداری رسید.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.