7813
محل تبلیغ شما
7813
محل تبلیغ شما

خلاصه سریال جزر و مد+عکس

این سریال ترکیه ای درباره خانواده ای هست که در حومه شهر استانبول با مشکلات فراوان زندگی می کنند. مادر خانواده یک شوهر بداخلاق دارد که پدر ناتنی یمن و کنان (دو پسر خانواده)  است مادر خانواده تا دیر وقت برای خرجی خانواده کار میکند ولی بعدش شوهر احمقش پولهارو میبرد.

خلاصه کنان میره دزدی و کنن هم باهاش میره اما کنن نمیدونسته که برادرش میخواد دزدی کند در انهنگام پلیس میرسد وهردوشونو میبرد.

عکس های سریال جزر و مد:

 

Serial-Jazr-o-Mad-1

خلاصه داستان سریال جزر و مد:

در حال حاضر همه امید یمن از دست رفته و یک شبو در بازداشتگاه میگذراند.

سلیم یک وکیل است که دوست دارد به ادمهای فقیر کمک کند سلیم زیر سایه همسرش پول زیادی دارد. سلیم برای کمک یمن میرود و موفق میشود یمن رو نجات دهد.

Serial-Jazr-o-Mad-2

خلاصه یمن ازاد میشود و کنان راهی زندان میشود (سلیم در یمن یک مرد جوان و امیدوار کننده می بیند وخلاصه تلاش میکنند تا از همه لحاظ مشکلاتش را حل کند ، و این داستان غرق شدن یمن در مشکلا ت تشبیه است) .

Serial-Jazr-o-Mad-3

یمن به خانه برمیگردد واما ان روز با شوهر مادرش بد دعوا میکند مادرشم او را از خانه پرت میکند بیرون یمن هیچ پولی وجایی ندارد ودر به در میگرد تا اینکه سلیم همون وکیله رو دوباره مبینه، سلیم اورا به خانه خود میبرد سلیم یک پسر به اسم مرت دارد.

Serial-Jazr-o-Mad-4

همسر وکیلم از اومدن یمن در خونش ناراضی است، خلاصه و سلیم اینا یه همسایه دارند مثله اینکه جفت خونشون زندگی میکنند، اونا هم دوتا دختر دارن برن و میرا, مرت دوست صمیمی میرا است میرا یه دوست پسر دارد اما گویا زیاد دوسش ندارد.

Serial-Jazr-o-Mad-5

میرا یه مهمونی برگزار میکند مرت و یمن هم می ایند میرا یمن را میبیند و ازش خوشش میاد و عاشقش میشود, وقبل مهمونی هم باهاش برخورد میکند وازهمون لحظه اول از یمن خوشش میاد شب مهمونیم, با یمن, که فیس تو فیس میشه, یمنم از میرا خوشش میاد مرت یه دوست دختر داره به ایلل ایللم تو مهمونی عاشق یمن میشه و …

منبع: بروز وب

 

Serial-Jazr-o-Mad-7

Serial-Jazr-o-Mad-6

منبع :   sonbolum.ir

پاسخ دهید