26

شرکت دوام سازان تولید کننده اولین چسب وکیوم در ایران دارد قصد دارد در این مقاله اطلاعاتی را به شما عزیزان دهد  تا با چسب های وکیوم آشنایی بیشتری پیدا کنید و همچنین کاربرد و مزیت های آن را بدانید.

چسب وکیوم کاربردهای بسیاری دارد اما مهمترین کاربرد آن استفاده در صنعت ام دی اف می باشد. در صنعت ام دی اف ورق هایی به نام pvc  هستند که با استفاده از چسب های وکیوم به ورق ام دی اف میچسبند. که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

از دیگر کاربردهای مهم چسب وکیوم استفاده در صنعت بسته بندی میباشد.  برای چسباندن PVC به مقوا به کار می رود که مورد استفاده اصلی آن در دستگاههای وکیوم می باشد.

چسب های وکیوم مانند هر وسیله ی دیگری دارای خصوصیات و ویژگی هایی می باشد که شما قبل از خرید باید به آن دقت کنید تا چسب مورد نیاز و مرتبط با کاربردی که برای شما دارد خریداری کنید.ما سعی داریم به شما راهنمایی کنیم تا بتوانید خرید را به درستی انجام دهید.

راهنمای خرید چسب وکیوم:

چسب های وکیوم دارای رنگ های متنوعی هستند که شما میتوانید قبل از خرید توجه کنید که چسب را برای چه کاری میخواهید و چسب را همرنگ با وسیله ای که قرار است چسبانده شود خریداری کنید. شما عزیزان برا اطلاع بیشتر راجع به انواع چسب ها ، چسب های ژلاتینی ، وکیوم و… با مشاوران شرکت دوام سازان تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی هایی که باید به آن دقت کنید این است که چسب بر پایه چه چیزی حلال است. چسب وکیوم بر پایه بوتیل اکریلات با چسبندگی بسیار بالا  میباشد.

چسب وکیوم

از مواردی که قبل از خرید باید به آن دقت کنید درجه حرارات که چسب تحمل میکند است. همچنین هر چه چسب های وکیوم کمتر احتیاج به مخلوط شدن داشته باشند یعنی به صورت توده ای نباشند ، چسب بهتری هستند.

مزیت چسب وکیوم:

چسب وکیوم به چسب ممبران نیز معروف است که اصلی ترین کاربرد آن در صنایع چوب می باشد. از مزایای استفاده از چسب وکیوم میتوان به این موارد اشاره نمود که در صنعت چوب به جای استفاده از چوب های طبیعی میتوان با روکش pvc  هر چوبی را تبدیل به چوب طبیعی کرد البته فقط از لحاظ ظاهری. مقلا در ساخت کابینت ها اگر بخواهیم از چوب طبیعی استفاده کنیم بسیار گران قیمت میشود . معمولا افراد ترجیح میدهند که از روکش pvc   طرح چوب طبیعی استفاده کنند.

قیمت چسب وکیوم:

برای خرید چسب وکیوم به قیمت آن توجه کنید.پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید از شرکت دوام سازان می باشد . شرکت دوام سازان ارائه دهنده انواع چسب های صنعتی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید