24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > مدیریت ورزش – علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره تیم ملی و شرایط فوتبال ایران سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان که به برنامه ورزش و مردم رفته بود ، در این برنامه درباره عملکرد کاروان ایران در جام ملتهای آسیا و ماجرای دوپینگ بازیکن عراقی گفت:« به هر حال ما در مجموع از عملکرد تیم ملی راضی هستیم. آقای کروش هم قراردادش با ما تا پایان بازی های جام جهانی روسیه است و اگر به جام جهانی صعود کند ، می ماند. البته قبل از تمدید قرارداد او ، خودم می گفتم که ته دلم راضی نیست کارلوس بماند چون نمی توانیم امکاناتی که تیم نیاز دارد را برایش فراهم کنیم. در 3 روز گذشته جلسات فشرده ای با او داشتیم اما نکته مهم این خواسته ها و اردوها و نیازهای ماست. البته این دیگر خیلی در اختیار فدراسیون نیست. توانش را نداریم.»

او سپس گلایه هایی هم از کارلوس کروش داشت . مثلا درباره بحث های داوری هم گفت:«بالاخره وقتی کادرفنی ما در بازی اول جام ملتهای آسیا با داور برخورد داشتند و انتقاد کردند ، این برخوردشان پس ذهن داور بود و متاسفانه ما از این ماجرا لطمه خوردیم. بالاخره کادرفنی ما داور را تحریک کرده بودند». کفاشیان در این گفت و گو گلایه هایی هم داشت که کارلوس خیلی علاقه ای به همکاری با مربیان ایرانی ندارد. او همچنین طعنه ای هم به بهرام شفیع زد که چرا بیش از 2 دقیقه دربارههاکی حرف زده است.

4141

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.