24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > مدیریت ورزش – اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.علی کفاشیان، درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال وی افزود: در مورد فعالیت‌ها و برنامه هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده ایم و برای وی نیز آرزوی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات او استفاده مطلوبی را ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم.»

وی افزود:« در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده‌ایم و برای ایشان نیز آروزی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات ایشان استفاده مطلوبی را ببریم.»

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.