18

اقتصاد > بازار مالی – خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از خدمات دستگاه های خودپرداز بانک شهر ناراضی هستند، گفت: به همین جهت بانک مرکزی وظیفه دارد که هرچه سریعتر به این موضوع ورود کرده و در راستای رفع ایرادات اقدام کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از عملکرد ضعیف بانک شهر در حوزه خدمات رسانی انتقاد کرد و گفت: بر اساس گزارشات واصله، دستگاه های خودپرداز(ATM)خارج از شعب بانک شهر، خدمات رسانی ضعیفی دارند و همین موضوع تا حد بسیاری، باعث نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین دستگاه های خودپرداز خارج از شعب بانک شهر بر خلاف بسیاری از بانکها، امکاناتی از قبیل خرید شارژ و تغییر رمز عبور را ندارند و در مقابل آن، مردم از عدم پاسخگویی مسئولین این بانک ناراضی هستند.

او گفت: به همین جهت بانک مرکزی وظیفه دارد که هرچه سریعتر به این موضوع ورود کرده و در راستای رفع ایرادات اقدام کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر این بانکها شرایط بانک مرکزی را پذیرفته اند باید خدمات را به مردم ارایه کنند، درصورتی که بر حسب شکایت های واصله، این مجموعه خدمات متناسب با تعهدات خود را ارایه نمی دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همچنین عدم پاسخگویی مسئولین این بانک، موجبات سردرگمی و نارضایتی مردم را ایجاد کرده و هرچه زودتر باید به این موضوع رسیدگی شود.

23231

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.