24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

 

ورزش > فوتبال ملی – مهدی مهدوی‌کیا به زودی راهی هامبورگ خواهد شد تا در دیدار خداحافظی دیوید یارولیم همبازی سابق خود در هامبورگ شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیوید یارولیم ملی‌پوش سابق چک که قصد دارد در 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کند، 5 سال و طی سال‌های 2003 تا 2007 همبازی مهدوی‌کیا در هامبورگ بود و حالا از همبازی سابق خود برای این دیدار خداحافظی دعوت به عمل آورده است.

این دیدار خداحافظی 28 مارس (8 فروردین) در استادیوم خانگی هامبورگ برگزار خواهد شد و یارولیم در مورد این بازی گفت:‌ من نمی‌خواستم در این دیدار که احساسی‌ترین بازی عمرم خواهد بود، تنها باشم و خوشحالم که بازیکنانی چون مهدی مهدوی‌کیا، سرگئی باربارز، خالد بولاهروز و فرانک روست که همگی از بت‌های هامبورگ بوده‌اند، در این روز کنارم خواهند بود. تاکنون 21 هزار بلیت این بازی به فروش رسیده که خیلی از این بابت خوشحالم و امیدوارم طی فرصت باقی‌مانده مابقی بلیت‌ها هم به فروش برسد.

دیگر بازیکنانی که در کنار مهدوی‌کیا برای حضور در این دیدار دعوت شده‌اند عبارتند از: ‌پاول ندود، رود فان‌‌نیستلروی، یان کولر، توماس اوفالوشی، ولادمیر اسمیچر، سرگئی باربارز، فرانک روست، خالد بولاهروز، تیموتی آتوبا، استفان بینلیچ، مانیس آئوگو، کالین بنجامین، جروم بواتنگ، نایجل دی‌یونگ، ‌گای دیمل، یاروسلاو دروبنی،‌ میلان فوکال، مارک هاینز، برند هولرباخ، مارسل یانسن، ویسنته کمپانی، ‌یوریس ماتیسن، امیل امپنزا، ایویکا اولیچ، ملادن پتریچ ، بوبکر سونگو، نائوهیرو تاکاهارا، پیوتر تروفوفسکی، ‌دنیل فان‌بویتن ، رافائل فان‌درفارت، استفان داختر و زی‌روبرتو.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.