18

اقتصاد > صنعت – مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: این وزارتخانه سعی دارد تا هرچه سریعتر موانع پیش روی تولید و صنعتگران در کشور برداشته شود.

سید محمد علی سید ابریشمی در سفر یک روزه به استان یزد ضمن افتتاح چند طرح صنعتی در دیدار با صنعتگران شهرستان مهریز گفت: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تمام تلاش دولت در حوزه شهرکهای صنعتی به کیفی سازی و تکمیل  زیرساختها و امکانات زیربنایی مورد نیاز صنعتگران اختصاص یافته است.

سید ابریشمی با اشاره به برخی از اقدامات شاخص در این حوزه گفت: ایجاد سیستم های تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آب تصفیه شده در صنعت و مصارف فضای سبز و همچنین ایجاد ایستگاه های آتش نشانی از جمله این اقدامات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مزایای حضور صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی بیان داشت: سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی محاسن بسیاری برای کارآفرینان و صنعتگران داشته که تامین امکانات زیربنایی از قبیل آب، برق، گاز، راه دسترسی، فضای سبز و … از جمله این مزایا می باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به ضوابط و مقررات موجود برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی گفت: حضور واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی علاوه بر مزایای فوق، سهولت دسترسی به تسهیلات و منابع بانکی از طریق استفاده از سند واحد صنعتی به عنوان وثیقه را فراهم می آورد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مشکلات زیرساختی و کمبودهای شهرک صنعتی مهریز تا پایان سال 94 با تلاش شرکت شهرکهای صنعتی استان و حمایت مسئولان استان و شهرستان مرتفع شود.

شایان ذکر است طی این سفر چهار طرح صنعتی فولاد محمد و شرکت پنل یزد تولید کننده ورق های گچی کناف در شهرک صنعتی مهریز و طرح توسعه کاشی نوین سرام مستقر در شهرک صنعتی تفت 2 و همچنین شرکت داریوش سرام مستقر در شهرک صنعتی تفت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

3535

 

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.