5
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های سلامت موها

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

گاهی اوقات اشتباهاتی را در مورد موهایتان مرتکب می شوید که ممکن است اصلا متوجه آن ها یا متوجه اثرات مخربشان نباشید .

مو

استفاده از اسپری های حالت دهنده و خشک کننده ی موی سر : این اسپری ها که برخی از انها تبلیغاتی از قبیل ویتامینه دار بودن نیز دارند با خشک کردن پوست سر و مسدود کردن روزنه ها باعث آسیب جدی و ریزش موها می شوند.

استفاده از حرارت بالای سشوار و اتوی مو : با استفاده از حرارت بالای سشوار و اتو روغن های طبیعی موها از بین رفته و شروع به شکنندگی می کنند بنابراین همیشه باید موهایتان را باحرارت ملایم خشک کنید.

استفاده ار اتوی موی داغ به روی موهای خیس و مرطوب : استفاده از اتوی مو زمانی که موهای شما خیس می باشد باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی موها می شود و در نتیجه باعث شکنندگی موها می شود بنابراین برای استفاده از اتوی مو باید موهایتان کاملا خشک شده باشد.

تنگ بستن موها به مدل دم اسبی : اگر موهایتان را بسیار محکم و تنگ ببندید و به نظر خودتان مدل موهایتان در این صورت زیباتر شده باشد باعث سست شدن ریشه ی موهایتان و در نتیجه ریزش موها می شوید و یک آسیب جدی را به ارمغان می آورید.

ترمیم موی آسیب دیده, مقاله در مورد آسیب های اجتماعی, احیای موهای آسیب دیده, بهترین شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده, موی آسیب دیده, درمان موی آسیب دیده, درمان موهای سوخته و آسیب دیده,

منبع : arayeshik.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.