26

 اگر به چهره های سیاسی هم بتوان شهرت و محبوبیتی به اندازه چهره هایی سینمایی و هالیوودی داد اینروزها دوروبر هتل کوبرگ بی شباهت به هالییود نیست !

رفت وآمد وزرای امورخارجه 6 کشور تاثیر گذار در دنیا و حضور ظریف و کری وزرای امورخارجه ایران و آمریکا و موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ،صالحی رییس سازمان انرزی اتمی و …..باعث شده تا اینروزها دور و برهتلکوبرگ پر از اتفاق باشد و هر خبرنگاری که بتواند مدتی از کمپ خارج شود بدون خبر باز نمی گردد.

از دیدن ماری هارف در استارباکس کافی و نشستن سر میزش بگیرید تا دیدن چند باره جان کری با عصا در حال رفت وامد و یا گفتگوی کوتاه خبرنگاران با صالحی در خیابان های پشت هتل ویا دیدن لورا روزن خبرنگار معروف المانیتور در حال خوردن قورمه سبزی در رستوران حافظ .

اما گویا این رفت و آمد ها کم کم مردم آرام وین را هم کنجکاو کرده ؛مردمی که حتی برای رییس جمهورشان تشریفات خاصی ندارند حالا با دیدن صف طولانی ماشین های تشریفات و گارد امنیتی جلوی هتل و یا رستوران های معروف شهر تجمع می کنند تا شاید بتوانند عکس یادگاری از یکی از این افراد بگیرند .

دیروز حضور کری در طلافروشی در اشتفان پلاس یکی از بهترین مناطق وین کلی حاشیه ساز بود .ازدحام مردم برای دیدن او و گرفتن عکس یادگاری از اتفاقات نادردر شهر وین است .
اما نکته جالب دیگر برگزاری مراسم عروسی روز شنبه (20 تیر)در هتل کوبرگ است !

عروس و داماد که برای برگزاری عروسی شان از قبل هتل را رزرو کرده بودند گفته اند به هیچ وجه نمی توانند عروسی را به زمان دیگری موکول کنند و مطمئنا مذاکره در میان هیاهوی عروسی و به اصطلاح دست و جیغ و هورا امشب برای مذاکره کنندگان تجربه جدیدی است.

در

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید